HIMPUNAN TESTIMONI ESP TURUNKAN BERAT BADAN

12:52:00
Antara produk Shaklee yang terawal saya amalkan ialah ENERGISING SOY PROTEIN( ESP). Saya mula mengambilnya untuk penyusuan anak yang pertama. Alhamdulillah..selepas 4 tahun saya masih menjadi pengamal ESP yang setia.

Sejak saya minum ESP ni..berat saya sangat terkawal. Berat tidak naik secara mendadak walaupun saya telah berhenti menyusukan anak. Lega sangat-sangat kerana saya tidak perlu terlalu berhempas pulas untuk mengawal berat badan.

Saya selalu mengambil ESP sebagai sarapan sebelum pergi ke tempat kerja. Memang sangat mengenyangkan dan tidak perlu tergesa-gesa mencari sarapan lain.

Nampak menyelerakan ....yummmyyyy...!!!!


Alhamdulillah selepas bersalin saya mampu untuk mengurangkan berat badan dengan sangat banyak dan hampir mencapai berat asal sebelum mengandung.

Inilah saya...hihi

Jom saya tunjuk pula video bagaimana Puan Salwa boleh turunkan berat badan beliau selepas bersalin anak ketiga





Nak tengok lagi testimoni turunkan berat badan dengan minum ESP? Jom....
























Wah..ramainya yang dah kurus selepas minum ESP ni...best kan? 

Jika anda pun teringin nak kurus dan cantik seperti mereka..bolehlah hubungi saya..pasti saya akan bantu anda dengan berikan konsultasi yang paling best


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

1 comment:

Powered by Blogger.