PENGALAMAN PERTAMA DAPAT BONUS SHAKLEE

05:48:00
Alhamdulillah...hari ini saya diberi kesempatan untuk berkongsi pengalaman pertama ketika mendapat BONUS SHAKLEE.

Antara kenangan yang tidak boleh saya lupakan ketika enjoy menjalankan bisnes Shaklee ialah bonus pertama. Bonus itu saya dapat sebaik sahaja habis berpantangkan Auni. Almaklumlah, saya mulakan bisnes Shaklee semasa berpantangkan Auni.

 Nak tahu tips menjalankan bisnes tanpa perlu abaikan anak-anak..?Jom tengok apa Puan Lyna share dalam video di bawah..



Nak tahu berapa JUMLAH BONUS yang saya dapat untuk kali pertama..?JengJengJeng.......

Bonus pertama yang saya dapat setelah bertungkus lumus hanya 2 minggu sahaja ialah RM73..hihi..Banyak tak..?Of course lah banyak kerana saya tidak mengeluarkan sebarang MODAL. Itu tidak  dicampur lagi dengan keuntungan runcit yang saya perolehi hasil jualan setiap produk.

Walaupun hampir mencecah 4 tahun saya menjalankan bisnes Shaklee, belum pernah satu bulan pun Shaklee gagal membayar BONUS saya.




Opsssss.....jangan pandang sebelah mata ye bonus pertama saya. Itu baru bonus pertama. Rupanya bonus bulan kedua mencecah 3 angka dan akhirnya...kini bonus saya tidak kurang daripada 4 angka. Alhamdulillah...

"Bersakit-sakit dahulu dan bersenang-senang kemudian" 

Jangan tak tahu yang BONUS SHAKLEE yang saya terima pernah mencapai sehingga 5 kali ganda gaji guru saya. Saya tak sangka dengan bonus Shaklee, saya dapat setelkan banyak hutang BANK tanpa saya perlu lagi membuat PINJAMAN PERIBADI.

Alhamdulillah..bukan saya sahaja yang gembira dengan bonus Shaklee berikan ni. Downline yang berdaftar dengan group saya juga berpeluang untuk mendapat hasil yang sama. Ada yang gunakan duit bonus untuk selesaikan hutang kereta, ada yang gunakan untuk beli pampers susu anak setiap bulan dan ada yang tidak ketinggalan untuk tambah saham akhirat dengan membanyakkan zakat. Syukur...




Tips yang paling senang untuk kekal berjaya dalam bisnes Shaklee ialah TIDAK BERPUTUS ASA. Jika anda berminat untuk bersama-sama team saya bagi menjana pendapatan bersama Shaklee, boleh hubungi saya secepat mungkin sebelum ekonomi keluarga anda menjadi semakin parah.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

2 comments:

  1. ini bisnis apa ya? perasaan baru dengar nama Shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bisnes Shaklee, menjual produk kesihatan..jika berminat nak jana pendapatan tambahan boleh hubungi saya di 019-2639545

      Delete

Powered by Blogger.