PENGALAMAN PERTAMA MINUM ESP SHAKLEE

Kali pertama saya minum ESP Shaklee ialah ketika menyusukan Irfan. Hampir setahun saya konsisten minum ESP setiap hari kerana efeknya susu saya sangat banyak. Alhamdulillah mampu untuk menyusukan Irfan secara eksklusif.



Selepas itu, saya STOP sekejap kerana saya ingatkan ESP hanya untuk IBU MENYUSU sahaja. Semasa mengandungkan Auni, tidak terlintas langsung nak cuba ESP Shaklee ini sehinggalah semasa berpantang kali kedua, saya amalkan kembali ESP Shaklee.

Rupa-rupanya..efeknya bukan sahaja SUSU YANG MELIMPAH RUAH, tetapi BERAT BADAN saya turun dengan sangat banyaknya. Kagum dengan rezeki yang Allah kurniakan.

Untuk mengandung kali ketiga ini, saya amalkan ESP Shaklee dari awal trimester lagi. Alhamdulillah..ini memang prestasi memberangsangkan kerana badan saya sangat bertenaga walaupun hamil di usia 30 tahun. Ditambah pula nak uruskan dua orang anak comel yang pelbagai karenah. Syukur..sangat dimudahkan.

InsyaALLAH saya akan konsisten dengan ESP Shaklee sampai bila-bila. Rupanya bukan saya sahaja mempunyai PENGALAMAN INDAH bersama ESP Shaklee, malah ramai lagi.  Jom tengok apa kata Puan Shila selepas amalkan ESP ini.

Puan Shila, Bangi Selangor

"Mula2 sebelum nk minum ESP, terfikir jugak, "boleh ke esp ni bagi tenaga"? Dalam hati dh kecut bila tahu ada rasa susu2 sikit. Sebab saya bukan peminum susu. Tapi atas sebab yakin dengan produk & ketelusannya, saya cuba. Bila dah cuba, cenggini ha... . Baru tau. Do not underestimate the power of ESP! Esp ni yang bagi saya tenaga bekerja syif malam, 12jam. Esp ni jugak yg bantu saya stay fit & bertenaga bila kena sambung syif (16-24 hours tanpa tidur). Esp ni yg buat saya tidur lena. Esp ni juga yang mencerah, memerah & menaikkan seri di wajah saya. Kulit muka yg dulu kusam, layu, pucat, dah takde dah.... dan smpai sekarang, esp masih lagi keutamaan saya! Tak pernah jemu for everyday intake. Esp sangat mencukupkan keperluan badan saya. Biar takde duit mcm mn pon nk beli esp yg habis, saya cuba jugak ikat perut simpan duit nk beli esp. Sebab saya tak boleh hidup tanpa esp"

Amboi..besarnya Efek ESP Shaklee ini kepada Puan Shila..

Jika anda semua nak tahu lebih lanjut lagi mengenai ESP Shaklee, boleh klik senarai link di bawah :

KEBAIKAN ESP SHAKLEE KEPADA IBU MENGANDUNG

SPEKULASI MINUM SUSU SOYA MENYEBABKAN KULIT ANAK ALERGIK

10 TESTIMONI ESP UNTUK KULIT CANTIK BERSERI

HIMPUNAN TESTIMONI ESP SHAKLEE TURUNKAN BERAT BADAN


------------------------------------------------------

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.