Set Kesuburan Shaklee


Peluang untuk mengandung semula setelah mengalami lebih 2 kali keguguran ialah 77%. Walau bagaimana pun, jika gugur tiga kali atau lebih, ini dinamakan sebagai habitual miscarriage. Kes-kes seperti ini memerlukan pemeriksaan rapi untuk membolehkan doktor mengetahui mengapa kes keguguran berlaku tiga kali berturut-turut. Antara sebabnya ialah :

1) Anatomi

Struktur rahim yang tidak normal disebabkan oleh fibroid,bicornuate uterus atau serviks yang lemah.

2) Masalah Darah

Masalah yang selalu dibincangkan oleh doktor ini dikenali sebagai antiphospholipid syndrome, di mana wanita-wanita yang mengalami masalah ini sering mengalami keguguran akibat sindrom tersebut.

3) Genetik

Wanita yang usianya melebihi 35 tahun dikatakan mempunyai risiko yang lebih tinggi mendapat bayi dengan masalah genetik. Jika ini berlaku, masalah keguguran selalunya terjadi.

4) Hormon Endokrin

Wanita yang mempunyai penyakit kencing manis dan tiroid juga senang gugur.

Oleh itu, jika anda ingin juga merancang untuk hamil, saya cadangkan anda ambil SET KESUBURAN SHAKLEE. Set ini terdiri daripada 2 jenis suplimen untuk isteri dan 2 jenis suplimen untuk suami.


ISTERI

Berfungsi mengawal selia hormon wanita

Membantu memulihkan rahim wanita dan menyediakan rahim untuk hamil


SUAMI

Kajian menunjukkan pengambilan Vitamin E mampu memulihkan reproduktif lelaki dan mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Ia akan meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan terutamanya pada mobiliti sperma

Melindungi kesihatan prostat,meninggikan kiraan sperma 


Dengan izin Allah, jika anda sangat berusaha disamping pengambilan SET KESUBURAN SHAKLEE ini..pasti akan mendapat keputusan yang positif. Boleh klik TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE untuk info yang lebih lanjut. Jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma SET KESUBURAN SHAKLEE.

Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com






No comments:

Powered by Blogger.