SABUN PENCUCI PINGGAN MANGKUK YANG HALAL, BERKESAN DAN JIMAT

11:18:00
Saya adalah salah seorang pengguna tegar Dish Wash Shaklee. Mula-mula rasa membazir sangat nak beli dish wash ni memandangkan sebelum ini saya gunakan cecair pencuci pinggan jenis lain ditambah harganya hampir 2 kali ganda. Akhirnya saya mengalah memandangkan Dish Wash Shaklee adalah cecair pencuci organik dan memang sangat selamat digunakan di rumah.

Jom kita tengok video Puan Salwa yang juga merupakan pengguna Dish Wash Shaklee juga.




Baru-baru ini saya mendapat PM daripada salah seorang customer yang ingin membeli Dish Wash Shaklee untuk mencuci botol susu anaknya. Beliau mengadu terpaksa sering membeli puting botol susu kerana asyik berkerak dan nampak kotor.

Selepas beliau menggunakan hampir 2 minggu..inilah berita gembira yang saya terima..



Alhamdulillah..bukan rungutan lagi yang saya terima tetapi berita gembira daripada seorang ibu.

Jom saya tunjukkan lagi berita testimoni Dish Wash Shaklee...


Anda berminat untuk dapatkan Dish Wash Shaklee ni? Hubungi saya secepat mungkin sebelum kehabisan stok memandangkan ini adalah pencuci paling laris setakat ini.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

1 comment:

Powered by Blogger.