TIPS NAIKKAN HB IBU HAMIL SUPAYA SENTIASA BERTENAGA

As salam..saya ingin berkongsi pengalaman saya semasa hamil anak ketiga ini. Memang sangat berbeza pengalaman hamil kali ini kerana bacaan HB saya kekal tinggi walaupun saya mengalami alahan yang agak teruk di awal kehamilan.

Saya tekad untuk menjaga bacaan HB kerana salah satu penyebab bayi tidak cukup berat ketika dilahirkan ialah kerana bacaan HB ibu rendah. Oleh itu, saya tekad untuk menjaga bacaan HB kerana melihat pengalaman kawan-kawan yang terpaksa admit seawal kandungan 7 bulan di hospital kerana masalah bayi kurang berat.


Cara yang terbaik untuk saya naikkan bacaan HB ialah dengan mengamalkan SET HAMIL SHAKLEE. 

Bekalan setiap hari ke tempat kerja



1) Vitalea multivitamin - Mempunyai kandungan zat besi yang tinggi

2) B complex - Membantu memberikan tenaga tambahan dengan mempercepatkan pencernaan                                      glukosa menjadi tenaga

3) Vitamin C - Membantu mengoptimumkan penyerapan zat besi

4) Ostematrix - Mengandungi kalsium bagi mencegah ibu hamil daripada lenguh-lenguh belakang                                dan sakit kaki.


Saya juga mengamalkan ESP iaitu minum berprotein soya yang membantu membentuk sel-sel pada bayi di samping memberikan tenaga sampingan kepada ibu

Saya memang konsisten mengambil kesemua ini setiap hari tanpa tertinggal walau sehari pun. Untuk menambahkan lagi kadar penyerapan zat-zat di dalam suplimen ini, saya akan mengambilnya sekali dengan jus buah.


Multivitamin vitalea diambil bersama JUS OREN

JUS DELIMA pun membantu penyerapan zat besi di dalam SET HAMIL ini


Korang nak tengok result bacaan HB saya untuk trimester pertama dan ketiga? 


Kalau korang nak tahu, bacaan trimester pertama diambil ketika bulan puasa dan saya juga sedang mengalami alahan yang teruk sehingga tidak mampu makan nasi. Tetapi, saya tetap juga amalkan SET HAMIL SHAKLEE ini. Alhamdulillah, resultnya memang menakjubkan. Begitu juga ketika usia kandungan saya mencecah trimester ketiga ini. Walaupun tiada alahan, selalunya result HB saya akan menurun apabila mencecah trimester ketiga tetapi berlakunya sebaliknya.




Kepada ibu-ibu hamil yang mempunyai masalah HB rendah, jangan terus biarkan ia berlaku. Berubahlah sekarang dengan mengamalkan pemakanan yang seimbang dan ambillah suplimen SET HAMIL Shaklee ini. Saya berani memberi jaminan 100% yang anda tidak akan menyesal dan pastinya anda akan order lagi untuk setiap bulan. Boleh hubungi saya sekiranya inginkan konsultasi terbaik mengenai SET HAMIL Shaklee ini.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.