5 CARA KURANGKAN KOLESTEROL DENGAN CEPAT

09:00:00
Isu paras kolesterol tinggi dalam darah bukanlah isu biasa. Ramai yang masih kurang peka mengenai masalah kolesterol kerana kesannya adalah tersembunyi. 

Paras kolesterol yang tinggi menyebabkan kita mudah mendapat PENYAKIT TEKANAN DARAH TINGGI dan PENYAKIT JANTUNG. Tahukah anda, kedua-dua penyakit ini diberikan gelaran PEMBUNUH SENYAP?

Apabila paras kolesterol berlebihan dalam darah, ia terenap di saluran peredaran darah sehingga menyempitkan saluran aliran darah tersebut dan mengganggu sistem peredaran darah. Oleh itu, peredaran ke jantung akan terganggu dan kemungkinan besar akan mudah mendapat serangan jantung secara tiba-tiba. Oleh itu, hati-hatilah dengan kolesterol ini.

APAKAH CARA KURANGKAN KOLESTEROL DENGAN CEPAT?

Disini saya nak kongsikan 10 cara kurangkan kolesterol dengan cepat di dalam darah iaitu :

1) Hadkan pengambilan telur kuning dalam seminggu iaitu sebanyak dua hinga tiga biji sahaja.

2) Tidak digalakkan makan organ dalaman seperti hati, limpa dan jantung haiwan.

3) Udang, sotong,ketam dan juga kerang boleh diambil secara tidak berlebihan

4) Kurangkan pengambilan lemak tepu seperti santan.

5) Tingkatkan pengambilan serat kerana serat membantu mengurangkan paras kolesterol dalam darah.


Selain daripada mengamalkan kelima-lima cara di atas, kita digalakkan mengambil suplimen bagi kurangkan kolesterol dengan cepat. Seperti saya, saya memilih untuk mengambil suplimen Omega Guard dan Phytocol-St keluaran Shaklee.

APAKAH KEBAIKAN OMEGA GUARD DAN PHYTOCOL-ST BAGI MEMBANTU KURANGKAN KOLESTEROL DENGAN CEPAT?


Menurunkan paras kolesterol jahat dalam darah 

Membantu menghalang penyerapan kolesterol jahat ke dalam darah

Alhamdulillah, sejak saya mengamalkan secara konsisten kedua-dua suplimen ini..paras kolesterol saya semakin menurun berbanding dulu. Sebenarnya risau juga, mud-muda dah mempunyai paras kolesterol yang tinggi dalam darah walaupun berat badan saya masih di tahap yang normal.

Bukan saya sahaja yang gembira dengan result paras kolesterol dalam darah ini, jom tengok testimoni di bawah :


Anda perlukan lebih maklumat mengenai SET KOLESTEROL ini? Boleh hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi yang terbaik. 


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.