PENAWAR GOUT PALING MUJARAB DAN BERKESAN DENGAN CEPAT

08:39:00
"Makanlah selagi boleh"

Namun tergamakkah kita menyeksa diri sendiri untuk nikmat sesaat itu? Justeru memang betullah sunnah Rasulullah iaitu makan sebelum lapar dan berhenti sebelum kenyang.

Gout adalah salah satu bentuk artritis yang tertua sekali dan merupakan di antara penyakit yang punca utamanya ialah MAKANAN. Tiada penawar gout yang spesifik kerana ia bergantung kepada individu itu sendiri untuk mengawal pemakanan.

Gout sering terjadi tiba-tiba dan bukannya beransur-ansur seperti kebanyakan penyakit yang lain. Sendi yang terkena itu biasanya amat sakit apabila disentuh sehingga berat sehelai cadar pada kaki pun terasa berat. 

Timbunan asid urik yang tinggi di dalam badan menjadi punca sakit gout. Tambahan pula jika buah pinggang seseorang itu tidak berfungsi dengan baik, asid urik akan terkumpul di sendi atau kulit.

PUNCA SAKIT GOUT

Terdapat 6 punca gout iaitu :

1) Minum minuman alkohol secara berlebihan

2) Terlebih makan makanan yang mempunyai asid urik yang tinggi

3) Kecederaan ringan pada sendi

4) Kurang minum air

5) Mengamalkan diet atkins

6) Penyusutan air di dalam tubuh disebabkan oleh pengambilan minuman yang bersifat diuretik.


Sebenarnya kita tidak perlu pun untuk mengambil ubat-ubatan bagi mengatasi penyakit gout ini. Ini kerana ubat-ubatan akan menyebabkan buah pinggang kita lebih berisiko untuk rosak kerana tidak dapat menampung kandungan asid urik yang tinggi akibat gout dan juga ubat-ubatan yang terlalu banyak.

Oleh itu, apakah penawar gout paling mujarab dan berkesan dengan cepat? Disini saya cadangkan 4 jenis suplimen organik dimana ia langsung tidak memberikan kesan kepada buah pinggang tetapi ia bakal menjadi penawar gout paling mujarab.


-Mengekalkan imbangan cecair dalam tubuh dan elektrolit bagi mengelakkan penyahidratan
-Membekalkan tenaga

-Melegakan rasa kebas dan sakit sendi
-Mengurangkan toksin 


-Mengurangkan radang sendi

-Mengurangkan paras kolesterol dan tekanan darah

Membantu meningkatkan keselesaan sendi supaya kuat dan fleksibel serta menyokong pergerakan

Klik disini untuk membaca TESTIMONI SET GOUT Shaklee supaya anda lebih jelas akan keberkesanannya.

Jika anda masih rasa ingin bersusah payah menahan sakit akibat gout, tidak perlulah memilih penawar gout ini. Tetapi, jika anda telah mengubah fikiran , cepat-cepatlah hubungi saya untuk dapatkan tawaran harga menarik bagi penawar gout ini. Serius anda pasti tidak akan menyesal.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



2 comments:

  1. gout ni membahayakan negara

    ReplyDelete
  2. This kind of sickness may influence anybody at any age and influence you to feel defenseless in look for gout help with discomfort. http://www.gohealthing.com/2018/08/06/everything-you-wanted-to-know-about-gout/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.