PRODUK KOLAGEN TERBAIK UNTUK KULIT BAGI ELAK KEDUTAN LEBIH AWAL

07:14:00
Sama ada kita berumur 15 atau 50 tahun, yang paling penting ialah mengekalkan kulit yang sihat.

Bagaimana dikatakan kulit yang sihat itu? Kulit yang sihat ialah kulit yang bebas daripada masalah jerawat, jeragat dan parut. Yang paling penting ialah kulit yang tidak mengalami kedutan lebih awal adalah yang paling sihat kerana kedutan berpunca daripada sel-sel kulit yang tidak aktif lagi.

Saya sendiri sangat mementingkan kesihatan kulit kerana bimbangkan proses kedutan dan penuaan yang berlaku lebih awal tidak seiring dengan peningkatan usia. Jangan nanti usia saya baru mencecah 40 tahun tetapi dah disangka 50an. Oh....sedihnya....

Saya menolak sementah-mentahnya untuk mengamalkan ALAT KOSMETIK bagi mencantikkan kulit muka tetapi saya mengamalkan produk kolagen untuk kulit. Produk yang saya amalkan ialah COLLAGEN POWDER daripada keluaran Shaklee. 

Terlalu banyak produk kolagen untuk kulit di pasaran tetapi saya lebih bersedia untuk mengamalkan daripada jenama Shaklee kerana diyakini akan keberkesanannya dan kajian yang terperinci dilakukan untuk setiap produk.

Kenapa perlu saya ambil produk kolagen untuk kulit?

Ini kerana kolagen merupakan tisu penyambung utama yang merangkumi 30% bahan dalam kulit. Kolagen terhasil dalam badan dan bertindak menyambung serta menyokong tisu tubuh.

Apabila usia kita mencecah 30an, kita akan mula kehilangan 1% kolagen setiap tahun, Penghasilan kolagen akan menjadi perlahan dengan peningkatan usia. Oleh kerana itu, keanjalan kulit akan semakin berkurang kerana hilangnya keupayaan kulit untuk membaik pulih strukturnya secara semula jadi.

Disebabkan kesedaran itulah, saya memilih produk kolagen terbaik untuk kulit daripada Shaklee ini iaitu Collagen Powder

Apakah keistimewaan Collagen Powder Shaklee sehingga ia diiktiraf sebagai produk kolagen terbaik untuk kulit?

1) Ia diperbuat daripada sisik ikan merah yang tinggal di laut dalam. Sisik ikan merah ini mempunyai kandungan kolagen yang tinggi kerana mampu menahan tekanan yang tinggi di dasar laut. Disebabkan itu, ikan merah boleh hidup di laut dalam.

2) Ia sangat halus dan sangat mudah untuk diserap ke dalam kulit

3) Selain daripada sisik ikan merah laut dalam, Collagen Powder Shaklee juga terdiri daripada 5 bahan aktif yang lain dimana kesemuanya daripada sumber semulajadi
  • Kulit kerang yang membekalkan cecair untuk sendi
  • Bakteria lactobacillus acidophilus bagi membantu sistem pencernaan dan meningkatkan penyerapan kolagen
  • Ekstrak Camelia Japonica yang membekalkan oleic asid untuk membantu melembabkan kulit
  • Ekstrak ginseng daripada Brazil bagi menyokong pembentukan kolagen dalam kulit dan menyebabkan kulit menjadi lebih lembut, lembab dan lembut.
  • Vitamin C, B2 dan B6 yang membantu penghasilan kolagen serta meneutralkan radikal bebas.

4) Seramai 71% pengguna berjaya mendapat hasil yang memuaskan selepas mengamalkan Collagen Powder ini secara konsisten 8 minggu.

5) Collagen Powder telah dijalankan ujian klinikal dan telah dipastikan keberkesannnya.

6) Collagen Powder Shaklee membantu menyamaratakn warna kulit, menganjalkan kulit dan mengelakkan penuaan .


Berminat nak tahu lebih lanjut mengenai kelebihan Collagen Powder Shaklee? Jom klik link di bawah..



Saya suka mengamalkan produk kolagen terbaik daripada Shaklee ini kerana ia membantu untuk menyamaratakan warna kulit saya. Sebenarnya warna kulit kita dipengaruhi oleh jumlah dan keamaatan melanin. Melanin akan dihasilkan secara berlebihan jika kulit banyak terdedah kepada cahaya matahari dan akhirnya akan berlaku hiperpigmentasi. Jika hiperpigmentasi ini  dibiarkan terus terdedah, lebih banyak melanin akan terhasil makan lebih gelaplah kulit kita.

Saya tidak mengidamkan kulit yang terlalu putih tetapi memadailah hanya dengan ton warna kulit yang sekata dan kulit tidak kusam. Ada beratus-ratus produk kolagen di luar sana tetapi saya tetap juuga memilih Collagen Powder Shaklee untuk kesihatan kulit saya.

Kepada anda yang mengalami masalah kulit kusam dan nak elakkan kesan penuaan yang lebih awal, saya cadangkan cepat-cepat ambil produk kolagen terbaik untuk kulit ini. Jadilah pengguna yang bijak berbelanja dengan membeli Collagen Powder Shaklee yang sangat terbukti keberkesanannya.

Sekarang adalah masanya untuk anda hubungi saya supaya dapat bebaskan diri anda daripada masalah kedutan lebih awal dan kulit kusam.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.