10 KOLEKSI TESTIMONI POWER VITAMIN C SHAKLEE

Sekarang ini sedang heboh mengenai Vitamin C Shaklee kerana ia dah berjaya membantu ramai wanita untuk dapatkan kulit yang cantik, putih dan gebu.

Salah satu sebab kenapa Vitamin C Shaklee ni semakin glemer ialah ia adalah organik dimana diperbuat daripada sumber tumbuhan. Kalau anda nak tahu, Vitamin C Shaklee dihasilkan daripada JAGUNG dan bukannya BUAH OREN seperti yang digembar-gemburkan. Oleh itu, ia sangatlah sesuai untuk pesakit GASTRIK.

Saya sendiri adalah penggemar dan pengamal Vitamin C Shaklee sejak 4 tahun lepas. Rasa bertuah kerana terpilih untuk amalkan Vitamin C Shaklee ini kerana kulit saya tidak mengalami masalah jerawat malah makin putih dan cerah. 

Kalau ada jerawat seketul dua tu biasalah, tapi jarang-jarang sangatlah nak keluar jerawat, Kulit saya pun jadi lembut dan licin je gitu.

Bukan saya seorang yang merasakan kehebatan Vitamin C Shaklee ni, jom kita tengok apa jadi dengan mereka yang menjadi pengguna Vitamin C Shaklee.




TESTIMONI 1 : Puan Hidayah memilih untuk mengambil gabungan Vitamin C dan Vitamin E. Kulit muka beliau nampak kusam sebelum amalkan set ini.



TESTIMONI 2 : Pilihan bijak Kak N ini berjaya mengubah keadaan kulitnya menjadi semakin segar dan lembab



 TESTIMONI 3: Perubahan ketara wani sejak amalkan ESP dan Vitamin C ialah kulit mukanya menjadi lembut dan tiada lagi jerawat pasir.





TESTIMONI 4 : Inilah hasilnya selepas konsisten dengan Vitamin C Shaklee. Kulit yang dulunya gelap dan kusam dah semakin cerah berseri






TESTIMONI 5 : Konsisten selepas 3 botol, akhirnya terpaksa menerima hakikat kulit semakin cerah



TESTIMONI 6: Dulu kulit muka berjerawat teruk sehingga meninggalkan parut tetapi setelah amalkan ESP, Vitamin C dan Gla Complex..kulit semakin bebas dari jerawat.




TESTIMONI 7 : Akak ni hanya konsisten dengan 2 biji sehari sahaja Vitamin




TESTIMONI 8 : Keadaan kulit yang dulunya berjerawat dan berparut telah bertukar kepada lebih licin dan gebu.Pastinya dengan penggunaan Vitamin C, Vitamin E dan ESP.



TESTIMONI 9 : Ibarat bersalin kulit apabila kulit yang dulunya gelap dan kusam telah bertukar menjadi lebih cerah. Tiada produk kosmetik tetapi hanya amalkan Vitamin C, Vitamin E dan ESP.





TESTIMONI 10 : Keadaan sebelum yang mengerikan sehingga rasa malu nak keluar rumah. Tetapi selepas 3 bulan, hasilnya memang SUPERB




Saya yakin anda pasti teruja melihat testimoni-testimoni di atas. Selepas ini, tidak perlu lagi keluar rumah untuk ke SPA bagi dapatkan rawatan kulit. Semuanya boleh lakukan di rumah sahaja.

Lebih cepat anda hubungi saya, pasti lagi cepat anda akan dapat hasilnya.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.