PRODUK MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN BERKETUL DAN GATAL

Ramai wanita tidak menyedari bahawa keputihan ini membahayakan dan hanya menganggap ianya sebagai petanda biasa sebelum haid. Masalah keputihan akan terjadi tidak kira sama ada kepada wanita yang belum berkahwin atau yang telah berkahwin. Yang lebih bahaya jika keputihan berlaku ketika hamil kerana ia bakal memberikan kesan kepada bayi di dalam kandungan.


Saya selalu mendengar rungutan kawan-kawan mengenai masalah keputihan ini. Ada yang merungut keputihan berketul-ketul keluar daripada faraj dan menyebabkan kegatalan. Ada yang merungut juga mengenai keputihan berbau yang mereka alami.

Korang nak tahu tak..? Sebenarnya 75% daripada wanita yang berkahwin akan mengalami keputihan. Keputihan ini akan keluar sama ada dalam bentuk lelehan putih biasa atau yang boleh menyebabkan penyakit kronik.

4 PUNCA MASALAH KEPUTIHAN

1) Jika kebersihan faraj tidak dijaga dengan baik seperti tidak memastikan ia kering selepas dibasuh, ia akan menyebabkan pertumbuhan mikroorganisma seperti kulat dan bakteria

2) Ketidakseimbangan hormon di dalam tubuh juga bakal menjadi punca masalah keputihan. 

3) Kegiatan seksual yan keterlaluan seperti melakukan seks secara rambang menjadi punca kepada keputihan wanita

4) Wanita yang menghidap penyakit diabetes atau kencing manis juga cenderung untuk mendapat masalah keputihan 


BAHAYA KEPUTIHAN PADA WANITA

Kepada yang menganggapnya sebagai masalah keputihan biasa, meh kita tengok apa bahayanya keputihan ini :

1) Ia boleh menyebabkan kesukaran untuk hamil dan kemandulan

2) Jika rawatan keputihan lambat diambil, ia bakal menyebabkan kanser rahim

3) Kepada wanita yang mempunyai sistem imun yang rendah, masalah keputihan akan menjadi lebih serius kerana jangkitan akan masuk ke dalam saluran darah dan merebak ke seluruh badan.

4) Untuk masalah keputihan ketika hamil, ia akan menyebabkan nyawa ibu dan bayi terancam kerana pendarahan di faraj mungkin akan berlaku akibat jangkitan.


PRODUK MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN BERKETUL DAN GATAL

Sekiranya anda dah cuba bermaca-macam cara tradisional untuk mengatasi masalah keputihan ini, apa kata sekarang anda cuba pula cara moden. Untuk mengatasi masalah keputihan berketul dan gatal, saya cadangkan anda cuba GLA COMPLEX Shaklee dan ALFALFA COMPLEX Shaklee. Saya sangat mengesyorkan produk Shaklee ini kerana ianya daripada sumber semulajadi dan bebas daripada bahan kimia merbahaya. Serius anda pasti tidak akan menyesal mendapatkan produk ini.
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Ia akan bertindak sebagai antiseptik yang membantu untuk menyahkan jangkitan kuman pada faraj, Ianya boleh dimakan atau dibuat basuhan pada faraj 

Gla Complex ini berperanan akan menstabilkan kembali hormon estrogen dan progesteron supaya ianya tidak menyebabkan keputihan berlaku. Disamping itu, Gla Complex akan membantu menguatkan sistem imun tubuh anda dan mengelakkan daripada jangkitan berulang kembali

Masih ragu-ragu dengan keberkesanan produk ini? Jom tengok apa kata wanita-wanita hebat ini..







Kini anda tidak perlu risau lagi dengan masalah keputihan yang gatal dan berbau busuk itu. Tidak lagi perlu kerap memakai pantiliner yang kadang-kadang merimaskan. Lebih cepat anda bertindak, maka lebih cepatlah masalah keputihan anda itu akan selesai. 

Mungkin sebelum ini anda belum menemui cara hilangkan keputihan yang tepat tetapi sekarang inilah produk yang terbaik. Saya menyediakan konsultasi 24 jam sehari untuk membantu anda dapatkan produk untuk mengatasi masalah keputihan berketul dan gatal ini. Hubungi saya sekarang sebelum kehabisan stok.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.