CARA MENGHILANGKAN JERAGAT DI MUKA DENGAN SET JERAGAT SHAKLEE

08:38:00
BAGAIMANAKAH CARA UNTUK HILANGKAN JERAGAT HITAM DI MUKA?

Sekiranya perkataan ini mengujakan anda, biar saya dedahkan satu persatu cara paling senang dan mudah untuk hilangkan jeragat hitam yang membuatkan muka kita nampak lebih kusam dan tua.

Sebenarnya JERAGAT ialah satu penyakit kulit yang tidak merbahaya tetapi kehadiran jeragat ini pastinya membuatkan kulit kita kelihatan tidak sihat dan sangat menjejasjan penampilan. Ada yang terpaksa mekap tebal semata-mata untuk menutup cela jeragat di muka.

Kawan saya sendiri mempunyai masalah jeragat sehingga kulit mukanya dulu yang putih dah nampak semakin kehitaman akibat ditutupi oleh jeragat, Jeragat di muka ialah tompok hitam yang kelihatan di muka dan menyerupai tahi lalat.

FAKTOR YANG MENYEBABKAN MASALAH JERAGAT DI MUKA

Terdapat tiga faktor utama yang menyebabkan masalah jeragat di muka iaitu :

1) Wanita yang terdedah lebih kepada cahaya matahari berisiko mendapat jeragat berbanding wanita yang bekerja di kawasan redup. Oleh itu, digalakkan kepada mereka yang kerap terdedah keapda cahaya matahari untuk memakai KRIM JERAGAT yang semulajadi dan organik seperti produk Nutriwhite Shaklee dan Enfuselle Shaklee supaya kulit sentiasa terjaga daripada masalah jeragat.

2) Pengambilan ubat-ubatan seperti PIL PERANCANG juga mengundang kepada masalah jeragat di muka. 

3) Faktor usia dimana wanita yang berumur pertengahan 40 tahun keatas lebih cenderung untuk mendapat masalah jeragat di muka. Tetapi tidak mustahil, masalah jeragat juga akan menyerang mereka yang berumur 20an kerana ia juga berkait rapat dengan faktor genetik.


CARA MENGHILANGKAN JERAGAT DI MUKA SEMUDAH 1, 2, 3..


Jom saya kongsikan cara menghilangkan jeragat di muka dengan cepat dan mudah :

1) Menggunakan produk penjagaan kulit seperti yang saya sarankan di atas iaitu daripada produk Nutriwhite Shaklee atau Enfuselle Shaklee mengikut jenis kulit muka.

2) Kerapkan pengambilan air bagi mengekalkan kelembapan kulit. Kulit yang kering menyebabkan mudahnya berlakunya pigmentasi

3) Jangan merokok dan jauhkan diri daripada asap rokok kerana kandungan radikal bebas di dalam asap akan menyebabkan mudahnya terbentuk jeragat di muka.

4) Elakkan kerap terdedah dengan cahaya matahari kerana kulit cenderung untuk menghasilkan MELANIN apabila kerap berada di bawah cahaya matahari dan ini bakal menyebabkan terbentuknya jeragat di muka.

5) Elakkan mengambil ubat-ubatan secara berterusan kerana kandungan bahan kimia yang terdapat pada ubat akan menyebabkan tindak balas pada kulit dan terhasilnya masalah jeragat di muka. Seeloknya amalkan suplimen yang organik supaya badan kekal sihat dan cantik.

6) Amalkan pengambilan vitamin untuk kulit seperti Vitamin E dan Vitamin C kerana kedua-duanya bertindak sebagai antioksidan dan membantu untuk proses pemulihan dan pemutihan kulit.

7) Anda juga boleh amalkan PETUA HILANGKAN JERAGAT. Klik SINI jika nak tahu dengan lebih lanjut.

Nak tahu lebih lanjut mengenai SET JERAGAT SHAKLEE? Klik SINI

Walaupun masalah jeragat di muka bukanlah suatu masalah penyakit yang serius tetapi janganlah ia dipandang ringan. Mahukah anda jika kulit muka anda KEHITAMAN akibat masalah jeragat keterlaluan ini? Sehinggakan usia baru awal 30 an disangka umur 40an...ooohhhh...saya tak nak...

Saya nak share beberapa gambar wanita-wanita cantik yang telah berjaya menghilangkan jeragat di muka.

Kak Siti berusia 40 tahun mengalami masalah jeragat di muka sehinggakan wajahnya nampak lebih kusam. Akhirnya beliau memilih SET JERAGAT Shaklee dan selepas 2 minggu, beliau dapati kulitnya lebih putih dan kesan jeragat semakin pudar

Puan Aminah semakin gembira apabila masalah jeragat di mukanya telah hilang setelah konsisten dengan SET JERAGAT SHAKLEE


Selepas 4 bulan, Puan Idayu telah berjaya mendapatkan wajah yang berseri-seri dan bebas daripada masalah jeragat di muka

Nampaknya ketiga-tiga wanita hebat ini semakin gembira setelah mendapat kulit wajah yang diidam-idamkan. Serius anda pun tidak akan menyesal setelah menggunakan produk ini. Sekiranya anda  memerlukan khidmat konsultasi saya, boleh hubungi saya dengan segera. Lebih cepat anda bertindak, maka lebih cepat anda akan merasai kesannya.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com







No comments:

Powered by Blogger.