ATASI KULIT KUSAM DENGAN SET JERAGAT SHAKLEE

08:36:00

MEMPUNYAI MASALAH JERAGAT DI MUKA SEHINGGA KULIT NAMPAK KUSAM?


TERINGIN NAK DAPATKAN KULIT PUTIH BERSIH DAN BERSERI-SERI TANPA JERAGAT?


DAH CUBA PELBAGAI PETUA HILANGKAN JERAGAT TETAPI MASIH TIDAK BERHASIL?

Biar saya bantu anda dan tunjukkan bagaimana caranya untuk dapatkan kembali wajah cerah berseri tanpa JERAGAT. Sebelum itu, jom kita tengok dulu wajah wanita-wanita yang telah berjaya mendapat kulit yang mereka yang idam-idamkan.






Sekarang adalah masanya untuk kita bebaskan diri daripada masalah JERAGAT dan hidup dengan lebih yakin. Anda mungkin tertanya-tanya apakah yang terkandung di dalam SET JERAGAT SHAKLEE kan? Jom teruskan membaca entri saya ini.


SET JERAGAT SHAKLEE 

Set Jeragat Shaklee terbahagi kepada dua iaitu untuk PENJAGAAN DALAMAN dan PENJAGAAN LUARAN kulit.


Untuk jagaan dalaman anda boleh amalkan suplimen seperti VITAMIN E, VITAMIN C dan ESP.



ESP : Mempunyai kandungan protein yang diperlukan oleh tubuh bagi membantu penghasilan kolagen dan menggantikan sel-sel kulit yang rosak akibat pigmentasi dan jeragat

Vitamin E : Bertindak sebagai ANTIOKSIDAN dimana ia melindungi kulit daripada serangan radikal bebas yang menyebabkan masalah JERAGAT di muka. Ia juga membantu penghasilan kolagen di dalam kulit dan memutihkan kulit

Vitamin C : Mempunyai kandungan ANTIOKSIDAN yang tinggi untuk melindungi kulit. Ia juga membantu menganjalkan kulit dan mencerahkan kulit secara semulajadi.

Untuk penjagaan LUARAN pula, saya cadangkan anda ambil SET NUTRIWHITE Shaklee atau SET ENFUSELLE Shaklee.




Saya yakin anda pasti tidak akan menyesal setelah gunakan SET JERAGAT SHAKLEE ini. Sekarang adalah masanya untuk kita bebaskan diri daripada dibelenggu MASALAH JERAGAT di muka, SET JERAGAT SHAKLEE telah berkesan kepada ramai wanita di MALAYSIA dan kini adalah giliran anda pula.

Anda tidak perlu berbelanja lebih untuk dapatkan SET JERAGAT SHAKLEE yang setanding dengan produk mahal di luar sana. Saya sendiri akan berikan bantuan perkhidmatan kepada anda secara percuma seumur hidup sekiranya anda menjadi pengguna SET JERAGAT SHAKLEE.  Hubungi saya sekarang sementara STOK masih ada.


No comments:

Powered by Blogger.