CARA MENGATASI HAID TIDAK TERATUR DENGAN GLA COMPLEX

Masalah haid tidak teratur sering menghantui kaum wanita. Ada yang jarang sekali untuk datang period dan ada juga yang mengalami period yang berpanjangan. Ia terjadi tidak kira sama ada wanita yang belum berkahwin atau telah berkahwin.

Sebab utama yang menyebabkan masalah ini terjadi ialah HORMON YANG TIDAK STABIL. Saya berpengalaman melihat kawan yang mengalami masalah period yang berpanjangan sehingga terpaksa di masukkan ke dalam wad kerana kekurangan darah. Kesian sangat tengok beliau.

Jangan main-main dengan period yang tidak teratur tau. Memang boleh huru hara hidup dibuatnya kerana perlu menjaga solat dan kadang-kadang emosi pun jadi tak menentu. Nak tahu kebenarannya..? Jom tengok video ni bawah..




Akhirnya Puan Ija telah menemui penyelesaian bagi masalah period tidak teraturnya itu. Begitu juga dengan Cik Siti yang mengalami period tanpa henti selama 4 bulan. Selepas mencuba GLA COMPLEX SHAKLEE, beliau dapati periodnya kembali stabil.



Masih tidak tahu tentang GLA COMPLEX..? Klik KEBAIKAN GLA COMPLEX SHAKLEE

BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU MENSTABILKAN PERIOD?

Mengikut kajian saintifik, faktor utama yang menyebabkan period menjadi tidak stabil ialah kerana KETIDAKSEIMBANGAN HORMON. Oleh itu, GLA COMPLEX berfungsi untuk mengembalikan hormon kepada keadaan yang lebih stabil dan sesuai dengan keperluan badan seseorang itu. Maka, segala masalah kesihatan yang berkaitan dengan hormon pasti akan selesai terutamanya berkait dengan wanita.

Jadi sekarang, anda semua pasti faham kenapa ramai sangat wanita memilih GLA COMPLEX SHAKLEE sebagai suplimen utama. 

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan atau masalah yang ingin dikemukakan, boleh hubungi saya 24jam sehari. Saya sendiri akan memberikan bantuan perkhidmatan konsultasi secara percuma seumur hidup sekiranya anda membeli GLA COMPLEX daripada saya.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail,com



No comments:

Powered by Blogger.