CARA KUATKAN RAHIM SELEPAS KEGUGURAN DAN INGIN CEPAT HAMIL LAGI

13:09:00
KEGUGURAN IALAH KEHILANGAN KANDUNGAN KETIKA BERUSIA 12 MINGGU KE BAWAH
Kehilangan bayi di dalam kandungan pada mana-mana fasa kehamilan pasti menyedihkan dan sangat menganggu emosi kita sebagai wanita, Saya juga berpengalaman mengalami keguguran pada trimester pertama. Tetapi, saya tidak berputus asa dan tetap berusaha untuk hamil. Alhamdulillah kini, saya telah dikurniakan dengan 2 cahaya mata.



2 punca utama yang menyebabkan keguguran mudah berlaku iaitu :

1) Kromosom bayi yang tidak normal dan ini menyebabkan embrio tidak dapat berkembang dengan sebaiknya.

2) Pangkal rahim yang tidak kuat dan menyebabkan ia tidak dapat menampung embrio dan akhirnya mengalami keguguran.

Pengalaman saya mengalami keguguran pada trimester awal kehamilan, hanya keluar lelehan darah dari faraj dan tidak memberikan rasa sakit. Ini mungkin disebabkan kandungan saya baru berusia 7 minggu. Nasib baik juga saya tidak perlu melalui proses D&C bagi mencuci baki darah di dalam rahim.

Pada kehamilan yang seterusnya, saya mengalami pendarahan setiap bulan tetapi dalam jumlah yang sedikit. Ia agak mengganggu emosi saya kerana  pernah mengalami keguguran sebelum ni. Alhamdulillah, bayi saya selamat dan berjaya mencapai usia 9 bulan dalam kandungan.

Semasa hamil anak kedua, atas nasihat teman-teman..saya telah mencuba Energising Soy Protein Shaklee (ESP). Tujuannya untuk kuatkan rahim dan mengelakkan berlakunya pendarahan kembali.
Alhamdulillah, proses kehamilan saya berlaku sangat mudah tanpa sebarang masalah.


Disebabkan oleh itu, saya nekad untuk membantu wanita-wanita yang INGIN HAMIL CEPAT dan MUDAH tanpa ada sebarang masalah seperti keguguran akibat rahim lemah dan punca-punca lain.

BAGAIMANA ESP MEMBANTU MENGUATKAN RAHIM..?

ESP shaklee adalah satu produk protein soya tulen dan NON GMO yang mempunyai kandungan protein yang mencukupi bagi keperluan badan. Untuk pengetahuan semua, protein sangat diperlukan di dalam sel-sel badan bagi menjalankan fungsi dengan lebih sempurna.

Rahim kita terdiri daripada sel-sel yang sedang berkembang dan sangat memerlukan bantuan protein bagi menguatkan lagi fungsi sel tersebut. Jika tidak cukup protein, sel akan menjadi lemah dan itulah menyebabkan mudahnya berlakunya keguguran. 

Sperma dan ovum juga merupakan sel yang memerlukan protein untuk membesar dengan sempurna dan lebih berkualiti. Jika tidak cukup protein, berkuranglah kualiti sperma dan ovum maka semakin berkurang kebarangkalian persenyawaan akan berlaku.


Jika anda masih tidak percaya akan keberkesanan ESP Shaklee untuk bantu kuatkan rahim, jom tengok apa kata wanita-wanita ini....



Jadi, anda pasti faham kenapa ramai wanita memilih ESP Shaklee kan? Jika anda memerlukan konsultasi mengenai ESP Shaklee serta produk lain, boleh hubungi saya terus kerana konsultasi saya adalah percuma seumur hidup.

NAD
CALL/SMS./WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.