Vitamin Untuk Anak Pandai Sehingga Dapat Hadiah Setiap Tahun

05:09:00
Saya adalah salah seorang ibu yang sangat inginkan anak-anak saya menjadi seorang yang bijak pandai dengan mempunyai kemampuan IQ yang tinggi. Ditambah pula sekarang ni, persaingan semakin sengit. Ramai kanak-kanak pintar dah WUJUD!!!

Oleh itu, sebagai salah satu langkah hebat yang saya buat ialah berikan mereka vitamin tambahan untuk perkembangan minda. Antara yang saya berikan ialah minyak ikan OMEGA GUARD,MEALSHAKES dan VITALEA KIDS.

Ini adalah 3 jenis vitamin yang saya berikan untuk anak-anak


Jom saya huraikan kepentingan ketiga-tiga vitamin ini:

a) Mealshakes mempunyai protein untuk membantu pembinaan sel-sel dalam otak dan juga ia kaya dengan asid folik dan biotin untuk membantu pembesaran sel-sel otak

b) Omega Guard kaya dengan DHA dan EPA yang sangat membantu sel-sel otak berhubung dan juga ia membantu menguatkan memori

c) Vitalea Kids ialah multivitamin yang membantu mencukupkan keperluan nutrisi dalam badan kanak-kanak. 


Anda tidak perlu risau mengenai produk ini akan memberikan kesan yang buruk kerana saintis-saintis Shaklee telah bertungkus menjalankan berjuta-juta kajian terhadap produk ini, InsyaALLAH jika anda berikan ia secara istiqamah, anda akan dapat hasilnya.

Kalau rasa masih tak yakin..jom tengok video ni..



Jangan buang masa lagi..jom bertindak cepat kalau nak anak dapat hadiah tiap-tiap kerana pencapaian akademik yang semakin meningkat. Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi mengenai set ini

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.