HATI - HATI : Sakit Lutut DI Usia Muda

05:50:00
 Anda mesti takut nak dengar jika saya cakap hampir 70% akan mendapat sakit lutut di usia muda. Kalau dulu kita sering dengar hanya mereka yang berumur 50 tahun sahaja mendapat peratus tertinggi sakit lutut tetapi kini golongan muda pun ada yang mendapat sakit lutut.

Antara yang sering mendapat sakit lutut ini ialah mereka yang suka bersukan . Aktiviti-aktiviti berat ini akan menambahkan daya geseran pada sendi lutut dan akhirnya akan menjadi haus. Ia akan menjadi lebih teruk apabila terdapatnya kecederaan di bahagian berhampiran lutut seperti patah tulang.

Saya nak kongsikan kisah Puan An yang mendapat sakit lutut di usia 20an. Sebenarnya faktor utama yang menyebabkan beliau mendapat sakit lutut di usia muda ialah berat badannya yang berlebihan. Kalau anda nak tahu, rawan kita tidak mampu menampung sesorang yang gemuk atau obesiti terutama mereka yang mempunyai lutut dan kaki yang kecil. Ini akan menyebabkan rawan rosak dan akan terjadinya keradangan.

Agak kesian pada Puan An kerana beliau terpaksa menguruskan anak dan keluarga setiap hari. Pergerakan beliau yang dulunya aktif bertukar menjadi agak perlahan. Beliau mengalami kesukaran untuk bersolat dan untuk menaiki tangga.

Selepas mendapat konsultasi daripada saya, saya mengesyorkan beliau mengambil SET LUTUT iaitu Advanced Joint Health Tablet (AJHT) dan Ostematrix. Alhamdulillah..tak sampai sebulan saya mendapat message ini daripada beliau.

Jika anda masih tidak percaya akan keberkesanan SET LUTUT ini, jom tengok video ini..



Jangan anggap produk Shaklee ini sama seperti produk lain. Sebenarnya tak sama langsung kerana ianya adalah lebih baik. Sekiranya tuan puan mempunyai soalan yang ingin diajukan, boleh emel atau sms saya 24 jam sehari. Saya akan berikan konsultasi percuma seumur hidup jika anda menjadi pelanggan saya.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.