ISU DEMAM CAMPAK SAMPAI MUKA JADI HITAM LEGAM

22:37:00
Saya teringat kisah 8 tahun dulu semasa saya mengalami demam campak yang agak serius.
Selalunya demam campak hanya berlaku semasa peringkat kanak-kanak tetapi saya mendapat demam campak ketika berumur 22 tahun.

Kalau nak tahu, demam campak itu meninggalkan kesan hampir 80% pada kulit saya terutamanya di bahagian muka. Muka saya penuh dengan parut hitam. Time tu..memang rasa sangat stress kerana saya perlu menghadiri kelas dan terpaksa berjumpa dengan ramai orang yang tentunya akan bertanya keadaan kulit muka saya. Saya terpaksa berhabis banyak duit untuk membeli pelbagai produk untuk menghilangkan parut di muka saya.

Akhirnya, ibu saya telah membeli sebuah produk kosmetik untuk pengelupasan kulit. Memang pedih yang teramat sangat kerana kesan produk itu menghakis kulit saya. Alhamdulillah, setelah hampir 3 minggu menahan kesakitan di muka, kulit muka saya kembali seperti sedia kala.

Rupanya, ada cara yang lebih murah dan mudah untuk menghilangkan parut dan cela di muka tanpa perlu menjalani kesengsaraan kulit mengelupas. Caranya ialah dengan mengamalkan SET CANTIK SHAKLEE. Walaupun saya kenal dengan produk ini agak lambat, saya tetap juga mengamalkannya bagi mengekalkan keanjalan kulit saya. Dalam set ini ada Vitamin E, Vitamin C dan ESP.

Jom tengok video klip ini kalau anda nak kulit licin macam artis korea..


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.


Set ini betul-betul berkesan kepada saya kerana kulit saya kelihatan lebih anjal dan semakin kurang cela parut di muka. Saya yakin, ia juga akan memberikan kesan yang sangat positif kepada anda.

Jika anda memerlukan konsultasi saya, boleh hubungi saya sekarang.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.