LUMPUH DI USIA MUDA AKIBAT ABAIKAN PENYAKIT TEKANAN DARAH TINGGI

14:03:00
Saya ingin bongkarkan disini hampir 40% rakyat Malaysia menghidap penyakit darah tinggi . Peratusan ini semakin bertambah dari tahun ke tahun akibat ramai yang tidak mengendahkannya. Kita akan berasa sihat walaupun mempunyai penyakit darah tinggi kerana penyakit ini selalunya dikaitkan dengan "pembunuh senyap". Hanya pemeriksaan doktor yang boleh mengesahkan penyakit darah tinggi ini.


Punca tekanan darah tinggi ialah apabila mempunyai berat berlebihan, merokok, stress dan faktor umur yang mencecah 50 tahun. Tetapi jangan tak tahu ye, ada juga yang menghidap penyakit darah tinggi di usia muda.

Penyakit darah tinggi ini ialah penyakit tersembunyi dan jarang-jarang wujudnya tanda. Sesetengah pesakit akan merasa sakit kepala, hidung berdarah atau sesak nafas.

Mengikut pemerhatian dan pembacaan saya, penyakit darah tinggi ini boleh menyebabkan sakit lemah jantung dan seterusnya kepada lumpuh. Tidak mustahil kita akan mendapat lumpuh di usia muda akibat mengabaikan masalah kesihatan ini. Selain itu penyakit darah tinggi ini boleh memberikan komplikasi seperti :

1) Penyakit angin ahmar

2) Hilang penglihatan

3) Penyakit buah pinggang

Kehidupan kita mungkin berubah jika disahkan mempunyai penyakit darah tinggi kerana doktor akan berikan ubat yang perlu dimakan sepanjang hayat kita. Adalah sangat penting untuk kita makan ubat yang disarankan jika tidak mahu lumpuh di usia muda.

Anda menyesal kerana  mengamalkan cara hidup yang tidak sihat? Jom beralih kepada pengambilan suplimen supaya anda tidak terikat dengan gaya hidup makan ubat sepanjang hayat. Tonton video di bawah ini kerana ia akan membawa anda kepada satu episod baru yang lebih bahagia dan ceria tanpa perlu makan ubat darah tinggi.




Dah lihat bagaimana Encik Fahmi berjaya menyahkan penyakit darah tinggi beliau? Klik SET DARAH TINGGI jika anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai suplimen yang diamalkan oleh Encik Fahmi.

Jika anda nak hidup bebas tanpa perlu makan ubat pada 10 tahun akan datang, bertindaklah segera dengan hubungi saya sekarang.  Sekiranya makcik yang berusia 70 tahun pun boleh sembuh dari penyakit dari tinggi, apatah lagi anda yang masih muda. Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma seumur hidup.

NAD
Call/sms/Whatsapps 019-2639545

prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.