PENCUCI MUKA UNTUK KULIT NORMAL YANG SETANDING DENGAN PRODUK MAHAL

06:18:00

Dulu saya tercari-cari produk pencuci muka yang sesuai dengan kulit saya. Saya tidak mempunyai masalah kulit yang serius dan kulit saya dikategorikan sebagai kulit yang normal. Alhamdulilah, saya ditemukan dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee.

Saya memang mencari produk kecantikan kulit yang bebas daripada paraben. Terbukti produk Nutriwhite Shaklee memang bebas daripada bahan kimia buatan manusia ini. Produk Nutriwhite tidak mengandungi paraben, toluene, peluntur warna, bahan perisa, pewarna, lemak trans, pemanis tiruan, dakwat toksin dan bahan-bahan terlarang. Semua kandungannya adalah semulajadi sangat sesuai untuk kulit kita.

Yang membuatkan saya lebih "syok" menggunakan pencuci muka ni, kulit saya yang biasa-biasa ni dah jadi semakin cerah tau. Jerawat pun jarang sekali nak ada dan parut-parut kat muka pun dah makin pudar. Saya dah guna pencuci muka ni hampir 9 bulan tapi masih berbaki lagi. Jimat kan?
Pencuci muka Nutriwhite yang tahan lebih 9 bulan penggunaan

Kandungan bahan di dalam pencuci muka Nutriwhite


Saya pernah terbaca komen pengguna produk NUTRIWHITE ini, rata-ratanya menyatakan produk ini setanding dengan produk "SK 2" yang memang terhangat di pasaran. Bila difikirkan kembali, saya tidak perlu berbelanja lebih untuk mendapatkan produk yang setanding dengan produk yang mahal.

Sekiranya anda menggunakan produk pencuci muka jenama lain tetapi masih tidak memberikan hasil yang anda mahukan, apa kata anda cuba pula pencuci muka Nutriwhite ini, Saya jamin anda pasti puas hati.

Jika anda memang nak sangat produk pencuci muka ini, boleh hubungi saya kerana saya telah bertindak awal menjadi pengedar Shaklee supaya saya dapat sebarkan kebaikan produk ini dengan ramai orang.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.