SENGGUGUT : Tanda Susah Hamil

05:50:00
Senggugut biasanya akan terjadi pada hari pertama hingga hari ketiga datangnya haid. Senggugut selalunya disertai dengan rasa kebas-kebas di kaki dan sakit kepala. Sesetengah wanita, mengalami senggugut sehari sebelum haid.

Saya ingin kongsikan kisah Ayu yang mengalami masalah senggugut tiap-tiap bulan walaupun telah berkahwin. Kadang-kadang beliau terpaksa berjumpa doktor bagi mendapatkan suntikan penahan sakit.

Apabila datangnya senggugut, beliau tidak dapat pergi bekerja dan hanya terlantar di atas katil menahan kesakitan. Masalah ini berlaku sejak beliau masih bersekolah menengah lagi. Disebabkan masalah senggugut ini, beliau masih belum dikurniakan cahaya mata sedangkan telah berkahwin hampir 3 tahun.

Akibatnya, beliau mengalami tekanan perasaan kerana mertua asyik memaksa dan bertanya akan kehadiran cahaya mata. Beliau telah mencuba pelbagai cara dan pelbagai ubat-ubatan bagi mengurangkan masalah senggugut ini tetapi masih tidak berjaya.

Sehinggalah pada suatu hari, beliau berjumpa saya bagi mendapatkan konsultasi mengenai masalah senggugut ini. Saya telah mencadangkan supaya beliau mengambil SET SUNGGUGUT iaitu Ostematrix dan Gla Complex.

Selepas beberapa bulan beliau konsisten mengamalkan SET SENGGUGUT ini, akhirnya..saya mendapat khabar positif iaitu beliau tidak mengalami senggugut lagi.


Selepas setahun pula..khabar gembira muncul..akhirnya beliau telah hamil..alhamdulillah..



Jika anda masih ragu-ragu dengan keberkesanan set ini, jom kita tengok pula video di bawah..



Jadi sekarang anda faham kan kenapa ramai yang suka set ini. Hubungi saya sekarang sementara stok masih ada. Saya akan pastikan anda mendapat konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.