Terpaksa Terguling Menahan Sakit Senggugut Kerana Degil Tak Nak Makan Panadol

11:04:00
Kebanyakan wanita mengalami masalah senggugut semasa datang haid tetapi masalah senggugut ini tidak sama. Ada yang mengalami senggugut yang sangat teruk sehingga terguling dan tergolek di atas katil sehinggakan terpaksa dibawa berjumpa doktor. Keadaan ini juga memaksa untuk tidak pergi bekerja dan menghalang kita untuk menjalankan rutin harian.

Apakah punca senggugut??

Senggugut berpunca dari pengecutan dinding rahim lebih kuat dari biasa untuk mengeluarkan lapisan dinding rahim yang tebal. Akibat dari itu, pengaliran darah juga terganggu lalu menambah kesakitan tersebut. Ada sebahagian wanita ‘sembuh’ dari sakit ini setelah kehamilan dan kelahiran anak.
Selalunya ia berlaku pada permulaan kitaran yang subur terutamanya pada umur awalan 20an. Walaubagaimanapun, sebarang peringkat umur boleh mengalami haid yang sakit ini.

Adakah senggugut juga ialah tanda mempunyai masalah dalam rahim?

Jawapannya ialah Ya. Senggugut ini juga adalah disebabkan adanya masalah lain di rahim iaitu penyakit endometriosis, cyst ovari, fibroid dan penyakit radang pelvis,

Adakah cara lain untuk mengurangkan sakit senggugut selain ubat tahan sakit?

Mestilah ada. Jangan susah hati..saya pasti akan bantu anda menyelesaikan masalah anda yang berlaku setiap bulan ini. Saya cadangkan anda mengambil SET SENGGUGUT untuk mengatasi masalah sengugut anda yang kronik ini. Untuk pengetahuan anda, SET SENGGUGUT bukanlah ubat penahan sakit yang boleh terus membantu menghilangkan kesakitan senggugut anda tetapi ia adalah suplimen yang membantu untuk mengawal selia hormon estrogen bagi memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan.

Jom saya tunjukkan testimoni rakan saya yang semakin ceria dan gembira sejak berjaya hilangkan sakit senggugut..alhamdulillah..


Jom klik video di bawah untuk lihat dengan jelas betapa deritanya pesakit SENGGUGUT ini..



Nampaknya anda juga semakin menunjukkan minat untuk mencuba SET SENGGUGUT ini. Stok pada saya juga semakin menyusut akibat order untuk set ini yang menderu-deru. Cepat hubungi saya sekarang sekiranya anda tidak mahu lagi menanggung sakit senggugut seumur hidup.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.