Ibu Anemia Meroyan Kerana Bayi Meninggal Dalam Kandungan

12:27:00
Anemia pada wanita hamil adalah perkara biasa tetapi jika ia tidak dicegah dari awal mungkin ia akan menjadi suatu yang luarbiasa. Ini kerana anemia ketika hamil boleh menyebabkan masalah kecacatan fetus, bayi dilahirkan kurang matang dan risiko yang lagi hebat ialah bayi meninggal dalam kandungan.


Bayangkan kita dah mengandung selama 9 bulan, akibat membiarkan masalah anemia itu berlaku dan tidak mengambil tindakan segera..kita terpaksa menanggung risiko anak meninggal dalam kandungan. Mesti sedih kan? Terutamanya kalau ada ibu hamil yang telah lama menunggu untuk menimang cahaya mata.

Apakah simptom awal anemia ketika hamil?

Antara simptom awalnya ialah ibu hamil akan mengalami masalah pening-pening dan kurang selera makan. Kalau yang lebih kronik..ibu hamil akan terus pengsan. Adakah anda nak pengsan dahulu baru mencari solusinya?Atau anda nak rasa meroyan jika anak anda meninggal dalam kandungan?


Apakah punca anemia ketika hamil ini berlaku?

Punca yang paling utama ialah kita tidak memastikan pengambilan nutrisi yang secukupnya setiap hari. Jika hamil bukan bermaksud kita perlu makan dengan banyak tetapi kita perlu tambahkan lebih nutrisi dalam makanan seharian. Jangan dek kerana nak jaga badan ketika hamil, kita abaikan kesihatan bayi kita.

Ada penyelesaian tak?

Mestilah ada penyelesaiannya. Jika doktor telah mengesahkan kita mengalami masalah anemia, beliau akan bekalkan suplimen-suplimen yang boleh membantu tambahkan darah. Dulu semasa saya hamil anak kedua, saya amalkan SET HAMIL SHAKLEE. Alhamdulillah..tiada masalah anemia sepanjang kehamilan saya. 

Kenapa saya ambil SET HAMIL SHAKLEE?

Set hamil shaklee ni ada 4 jenis suplimen yang mengandungi semua kandungan nutrisi yang saya perlukan ketika hamil. Saya juga lebih bertenaga tambahan pula nak menjaga seorang lagi anak yang semakin membesar. 

Jika anda adalah seorang ibu hamil yang mengalami masalah anemia, cepat-cepatlah mencari solusi sebelum bayi anda meninggal dalam kandungan. Masa tu..nak menyesal pun tidak berguna. Anda sangat rugi kalau masih berkira-kira nak beli SET HAMIL SHAKLEE yang sangat best ini. Bertindak sekarang dengan menghubungi saya pada nombor yang tertera di bawah.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.