Pengedar Sah Shaklee Terunggul di Seremban, Negeri Sembilan

05:10:00
Berita baik untuk orang-orang Seremban ,Negeri Sembilan...



Anda tidak perlu lagi untuk bersusah hati bagi  mendapatkan suplimen Shaklee, saya Nur Hazwani Nadiah Binti Zakaria, ID 914093, adalah pengedar Sah Shaklee berhampiran anda.

Antara khidmat teristimewa yang akan saya berikan kepada orang-orang Seremban, Negeri Sembilan ialah:

1) Konsultasi secara percuma "face to face" di rumah anda ataupun anda boleh datang sendiri ke rumah saya.

2) Penghantaran suplimen Shaklee terus ke depan pintu rumah anda tanpa sebaras cas penghantaran

3) Penghantara selewatnya sehari selepas pengesahan order anda

Wow...!!!!

Menarik bukan???

Sangat berbaloi daripada anda order secara online yang mengambil masa berhari-hari beserta kos pengeposan.

Oleh itu,orang-orang Seremban, Negeri Sembilan, jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk dapatkan produk Shaklee daripada saya beserta dengan keistimewaan-keistimewaan yang saya tawarkan di atas. Hubungi saya pada nombor yang tertera di bawah sekarang,


Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.