Dadah Vs Suplimen : Yang Mana Pilihan Anda???

12:06:00

Salam semua..

Bila sebut sahaja dadah, mesti ramai yang terus terbayang heroin,morfin, ecstasy dan sebagainya. Tetapi tahukan anda,ubat yang anda amalkan setiap hari juga mengandungi dadah? Dan tahukah anda kesan buruk dadah jika diambil secara berpanjangan?

Saya bagi contoh ubat yang selalu kita ambil iaitu PANADOL. Ini adalah antara yang paling glemer untuk melegakan demam selsema dan ada juga yang mengambilnya sebagai ubat penahan sakit. Kandungannya yang mengandungi bahan kimia adalah sangat berbahaya dan boleh mengancam kesihatan buah pinggang kita.

Ada juga yang mengambil ubat batuk dan akibatnya anda mengantuk atau khayal seketika. Ini adalah kesan daripada kandungannya yang mengandungi dadah. Oleh itu, saya nak tunjukkan beberapa alternatif selain kita mengambil ubat.








Semoga perkongsian saya ini dapat membantu anda membuat pilihan yang tepat. Jika anda tidak mahu tubuh badan anda, anak-anak dan keluarga anda dipenuhi dengan segala jenis dadah..cepat-cepat hubungi saya untuk dapatkan konsultasi terhebat mengenai alternatif lain selain mengambil ubat.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.