Ibu Terdesak Berhenti Kerja Akibat Anak Kerap Sakit

11:03:00
Salam semua..

Siapa ibu bekerja yang tidak pernah ambil cuti kerana anak sakit?
Saya sendiri mengaku saya adalah salah seorang ibu yang selalu ambil cuti sakit atau cuti rehat kerana nak jaga anak yang demam. Tapi..itu dulu ye. Sekarang alhamdulillah..cuti saya memang berlebih-lebih dan saya dapat gunakannya untuk tujuan kecemasan lain.


Anak sakit demam, batuk dan selsema adalah satu perkara yang biasa tetapi ianya menjadi perkara luar biasa apabila kerap sangat berlaku, Ada ibu yang terpaksa mengambil cuti berminggu-minggu kerana anak dimasukkan ke dalam wad. Jangan tak tahu juga ye..anak kerap sakit boleh juga mencetuskan pergaduhan suami isteri.

Dulu saya tak tahu langsung betapa pentingnya suplimen kepada anak-anak. Bagi saya, anak sakit mesti kena bagi makan ubat. Kesian anak-anak menangis apabila terpaksa makan ubat yang pahit dan kelat itu. Ini semua akibat saya yang BERKIRA nak belikan suplimen Meal Shakes Shaklee yang saya dah tahu kebaikannya untuk anak yang kerap demam dan selsema.

Memang rasa sangat BERSYUKUR kerana bertindak awal. Kalau tidak, saya antara pekerja terawal yang terpaksa berhenti kerja kerana nak jaga anak yang kerap sakit. Selepas saya berikan Meal Shakes kepada anak saya, mereka semakin kurang demam, batuk dan selsema. Kalau dulu, setiap selang 2 minggu, akan ada salah seorang anak saya yang sakit. Klinik Pakar Kanak-Kanak Senawang memang dah jadi tempat lawatan kami setiap bulan.

Oleh kerana keterujaan saya untuk membantu lebih ramai ibu bekerja supaya tidak terdesak untuk berhenti kerja bagi menjaga anak sakit, saya dah mendaftar sebagai ahli Shaklee dan saya sekarang  sangat aktif menjual suplimen Shaklee. Alhamdulillah, Meal Shakes adalah salah satu suplimen yang menjadi pilihan ibu-ibu bekerja yang anaknya selalu sakit. Jika anda pun mengalami masalah yang sama, boleh hubungi saya kerana saya ada banyak lagi rahsia anak sihat dan pintar untuk dikongsikan dengan anda.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com 

No comments:

Powered by Blogger.