Bisnes Part Time Yang Boleh Buat Suri Rumah TERbagi Duit Poket Untuk Suami

22:33:00

Adakah anda seorang suri rumah sepenuh masa yang mengimpikan pendapatan setaraf dengan jutawan???

Adakah anda seorang suri rumah yang seharian hanya duduk terperap di rumah menjaga anak tetapi mempunyai impian setiap bulan akaun bank anda akan diisi dengan 5x ganda duit lebih dari pendapatan suami anda?

Jangan sekadar berimpian jika tidak bertindak sekarang. Ada banyak bisnes part time yang anda boleh jalankan di rumah tanpa mengganggu urusan anda bersama anak-anak. Tetapi saya tahu..anda mesti nak jalankan bisnes sampingan TANPA PERLU MODAL YANG TINGGI  kan? Jawapannya ada pada bisnes Shaklee.

Jangan terkejut kalau saya cakap yang bisnes Shaklee tidak perlu modal beribu-ribu tapi saya yakin anda boleh selesaikan hutang berjuta-juta dengan bisnes Shaklee sahaja.

Berapa modalnya untuk mulakan bisnes Shaklee?

Tiada MODAL yang diperlukan tetapi anda cuma perlu membayar yuran pendaftaran keahlian seumur hidup sebanyak RM65 sahaja. Anda mesti gembira jika saya katakan pada bulan pertama sahaja, bonus anda pasti berganda-ganda daripada RM65 yang anda laburkan. Tetapi..ada 2 syarat untuk dapatkan bonus berganda-ganda ini setiap bulan iaitu:

1) Anda mestilah sanggup diberi tunjuk ajar daripada mentor untuk menjadi suri rumah yang menjana pendapatkan 5 angka sebulan.

2) Anda juga mestilah seorang suri rumah yang sangat bersemangat untuk membantu suami menguruskan perbelanjaan rumah tanpa memikirkan kutukan daripada pihak keluarga dan kawan-kawan.


Dua syarat yang sangat senang ok!!!!

Kalau anda dapat penuhi 2 syarat ini, insyaAllah..saya yakin..anda akan dapat apa yang anda idamkan. Jangan terkejut jika dengan pendapatan bisnes Shaklee anda ini, anda mampu beli sebuah banglo yang besar, anda mampu bawa anak-anak pergi melancong ke Disneyland, anda mampu bawa mak ayah pergi haji dan umrah 5 STAR dan anda juga mampu bagi DUIT POKET untuk suami pergi bekerja.

WAHHHHHH!!!!...teruja tak???

Jika anda memang nak sangat-sangat penuhi impian anda ini, jangan tunggu lama-lama. Hubungi saya sekarang untuk saya berkongsi dengan anda RAHSIA MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH. Saya tunggguuuu....

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.