Tips Bantu Anak Hafal ABC dan Al -Quran Dengan Mudah

10:06:00
Salam semua ibu-ibu yang hebat..

Saya tahu, anda yang klik entry saya ni mesti nak tahu tips-tips untuk jadikan anak anda lebih pintar dan cerdas, betul tak? Begitu juga dengan saya..saya juga inginkan anak saya cemerlang dalam pelajaran mereka untuk kebaikan dunia dan akhirat.

Untuk itu, apa yang saya lakukan? Sejak mereka masih dalam kandungan lagi, saya berazam ingin menyusukan anak-anak saya sepenuhnya kerana saya tahu susu ibu mengandungi cukup khasiat untuk perkembangan otak anak-anak.Saya tidak rasa letih pun untuk menyusukan anak-anak walaupun saya bekerja kerana saya dibantu dengan Set Menyusu Shaklee. Ia membuatkankan badan saya lebih segar dan cergas .

Selain itu, saya sangat menjaga pemakanan mereka. Semenjak kecil saya berikan mereka makan kurma. Memang lah susah untuk mereka kunyah-kunyah..hihi..tapi saya buat ia jadi senang. Saya blender kurma dan masukkan ke dalam susu mereka, Memang super marbeles rasanya..

Nak tahu lagi rahsia lain? tentulah saya berikan mereka minyak ikan Omega Guard Shaklee. Minyak ikan Omega Guard Shaklee ni kaya dengan EPA dan Omega 3 yang tersangat elok untuk perkembangan otak anak-anak kita. Tambahan pula, sekarang anak-anak kita sering terdedah dengan keadaan persekitaran yang kurang memberangsangkan dan ini sangat menjejaskan perkembangan minda mereka. Jangan nanti anak dah besar dan kurang cemerlang dalam pelajaran, baru kita nak cari makanan tambahan untuk boost up minda anak kita. Bak kata pepatah " Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya".

Jika anda memang seorang ibu yang sangat mementingkan kecemerlangan anak anda dunia dan akhirat, kenapa mesti anda berkira-kira untuk hadiahkan yang terbaik untuk mereka, Bayangkan anak anda berjaya menghafal  30 juzuk Al-Quran dan pada masa yang sama mereka cemerlang dalam bidang akademik. Ya Allah..sejuk perut ibu mengandung.

Jangan berlengah lagi untuk dapatkan suplimen minyak ikan Omega Guard Shaklee daripada saya. Stok sekarang sangat terhad memandangkan ramai ibu bapa dah mula sedar tentang kebaikan Omega Guard untuk anak mereka. Jika anda memang sangat berminat untuk dapatkan Omega Guard daripada saya, hubungi saya dengan kadar segera supaya anda tidak terlambat untuk jadikan anak anda tergolong dalam golongan cerdik pandai.


Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.