VITAMIN OTAK UNTUK ANAK PINTAR, HARAPAN DAPAT NOMBOR 1 DALAM KELAS

06:55:00
Kepintaran bukan hanya genetik. Kepintaran juga bergantung pada sejauh mana kita sebagai ibu bapa berusaha melahirkan anak pintar.



Jika masih bayi, kita boleh ransangnya sejak di dalam kandungan lagi. Banyak kaedah yang kita boleh gunakan seperti membacakannya buku atau memperdengarkan muzik kepadanya apabila kandungan berusia empat bulan ke atas.

PEMAKANAN SEIMBANG UNTUK ANAK SETAHUN KEATAS

Jika anak telah berusia satu tahun ke atas, selain merangsang dengan bahan bacaan dan stimulasi lain, kita sebagai ibu bapa perlu menjaga pemakanan mereka. Pemakanan yang seimbang sangat penting supaya otak mereka berkembang dengan cerdas.

Selain itu, berikan suplimen untuk mencerdaskan otak anak. Nad memang menyediakan vitamin otak untuk anak satu tahun keatas. Bagi Nad, vitamin otak paling bagus ialah OMEGA GUARD Shaklee.




APAKAH AJAIBNYA OMEGA 3 INI?

Kandungan Omega 3 merupakan makanan terbaik untuk perkembangan otak anak. Dulu Nad ragu-ragu juga untuk berikan Omega Guard. Tetapi selepas ramai yang bersetuju  ianya vitamin otak yang bagus, terus Nad beli dan berikannya kepada anak-anak.

Kandungan EPA dan DHA dalam minyak ikan Omega Guard merupakan suplimen otak untuk anak sekolah yang bagus. InsyaALLAH, jika betul-betul amalkan vitamin untuk otak ini, anak akan lebih mudah mengingat apa yang guru ajar di sekolah.

Anak-anak Nad memang suka makan Omega Guard sejak umur mereka setahun lagi. Kalau tak percaya, boleh lihat video di bawah.



Selain berfungsi sebagai suplimen unyuk mencerdaskan otak anak, Omega 3 juga dapat membantu menguatkan sistem imun badan anak-anak. Nad memang berikan Omega Guard kepada anak-anak jika mereka demam, batuk dan selsema. Alhamdulillah cepat ke sihat.

BUKAN SUPLIMEN OTAK YANG BIASA-BIASA

Nad yakin, ibu-ibu di luar sana pun pastinya ingin berikan yang terbaik untuk kecerdasan otak anak-anak. Janji Nad kepada anda semua, Omega Guard Shaklee bukanlah suplimen yang biasa-biasa.

Walaupun dah terlalu banyak suplimen untuk otak anak yang dijual, tetapi Omega 3 Shaklee ni memang lain kesannya. 

Paling penting sekarang, anda dapatkan sebotol dulu untuk berikan kepada anak. Tidak perlu risau kerana produk Shaklee mempunyai jaminan kualiti dan setiap produk kami telah menjalani kajian saintifik.

Boleh hubungi Nad sekarang supaya anda tidak terlepas peluang untuk berikan suplimen untuk mencerdaskan otak anak ini.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.