RAHSIA RAWATAN HIPOTIROID, WANITA INI BEBAS DARIPADA MENGAMBIL HORMON TIRUAN

10:30:00
Kajian menunjukkan hampir 200 juta rakyat dunia menunjukkan masalah tiroid

Antara masalah tiroid yang kerap terjadi ialah hipotiroid tetapi kebanyakan masih tidak menyedarinya. Masalah hipotiroid terjadi apabila kelenjar tiroid gagal menghasilkan hormon tiroid yang cukup untuk keperluan kelenjar.

Nad pernah melihat seorang rakan sekerja yang mempunyai masalah hipotiroid. Beliau selalu mengadu rasa letih dan mengantuk selain sakit serta sengal. Selain itu, daya tumpuan beliau juga makin berkurang. Memang inilah tanda penyakit tiroid pada wanita.


Rawatan hipotiroid dikenali sebagai hipotirodisme. Ia adalah terapi penggantian hormon tiroid. Walaubagaimanapun, dos yang sesuai diperlukan supaya ia menghasilkan kesan yang optimum.

Tetapi, cuba anda fikirkan. Sampai bilakah perlu dapatkan rawatan untuk hipotiroid sebegini? Pastinya anda ingin hidup bebas daripada pengambilan sebarang rawatan tiroid kan?

Oleh itu, Nad mahu syorkan satu produk organik dijamin selamat yang boleh dijadikan alternatif untuk rawatan hipotiroid. Ia adalah dengan mengamalkan suplimen Vivix Shaklee. Tidak perlu risau kerana Vivix telah dijamin keberkesanannya.

Kandungan Vivix ialah RESVERATROL dimana ia adalah antioksidan daripada tumbuhan. Memang terdapat kajian yang menunjukkan resveratrol ini sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai hipotiroid.

a) Resveratrol akan mengembalikan hormon tiroid ke paras normal

b) Resveratrol meningkatkan fungsi kelenjar tiroid dengan meningkatkan penyerapan iodin

c) Resveratrol membantu meningkatkan tenaga pesakit hipotiroid

Nad ada testimoni mengenai Vivix dan masalah tiroid ini. Semua testimoni ini adalah tulen daripada pelanggan yang berpuas hati dengan Vivix.





Anda berminat untuk mencuba Vivix? Anda mungkin tidak kenal Nad atau tidak pernah dengar mengenai Nad, tetapi saya betul-betul mahu membantu anda.

Pilihan terletak di tangan anda sekarang. Peluang untuk sihat ini tidak harus dilepaskan . Boleh terus hubungi Nad sekarang.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.