BISNES PART TIME UNTUK WANITA BEKERJA

09:30:00

Hari ini, terdetik untuk Nad kongsikan pengalaman bagaimana boleh terjebak dengan bisnesShaklee

Kepada yang belum tahu, Nad adalah seorang GURU dan memang tiada langsung asas untuk berbisnes. 

Selepas bersalinkan anak kedua, ALLAH datangkan ilham untuk Nad buat bisnes part time. Masa tu, dok buat kira-kira congak berapa keperluan bulanan. Adus, makin bertambah semuanya.

"Hishh, tak boleh jadi ni"

Nad terus buat keputusan nekad untuk jadi ahli Shaklee dan mulakan bisnes part time sambil bekerja.  Memandangkan Nad memang pengguna tegar produk Shaklee bermula dari SET MENYUSU, maka lagi mudahlah urusan berkongsi dengan orang lain.


Nad memilih untuk menjalankan bisnes online sahaja sebab ianya lagi mudah dan boleh dibuat dimana-mana.

Alhamdulillah, permulaan bulan pertama dah layak dapat bonus. Bulan keempat dah mampu bayar upah pengasuh anak-anak. Selepas setahun, dah mampu bayar sebuah rumah dan 2 buah kereta.



Bersyukur sangat ditemukan dengan bisnes part time tanpa modal ni. Walaupun pada awalnya ramai yang sedikit sinis tapi bagi Nad itu adalah perkara biasa.

Nad jadikan itu sebagai cabaran untuk berjaya.
Sekarang ini, Nad dah ada sebuah empayar bisnes yang besar dan masih lagi mencari anak didik yang serius untuk menjalankan bisnes part time. Nad lebih fokuskan kepada ibu bekerja dan suri rumah yang ingin menjana pendapatan sampingan.

Kepada yang ingin buat bisnes part time, boleh terus hubungi Nad untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan menjalankan perniagaan dengan serius.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPS 019-2639545

Prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.