PRODUK JERAGAT, SEPARUH SEMANGAT HILANG AKIBAT JERAGAT TEBAL

2 tahun lepas, Nad pernah dapat seorang customer  yang mempunyai jeragat pada muka. Jeragat agak tebal sehinggakan kulit mukanya kelihatan hitam.

Beliau dah cuba macam-macam produk jeragat tapi jeragat susah nak hilang. Sehinggakan beliau malu untuk keluar dari rumah kerana ramai yang bertanya mengenai jeragat tebalnya.


BEDAK PUN TAK MAMPU TUTUP JERAGAT


 Beliau alami masalah jeragat yang serius kerana bedak dan mekap yang tebal pun tidak mampu untuk menutup jeragatnya.

Akhirnya beliau tergerak hati untuk guna produk jeragat Shaklee. Bagi Nad produk hilangkan jeragat muka Shaklee memang terbaik dan dijamin berkesan.

PRODUK JERAGAT SHAKLEE MENJADI PILIHAN

Beliau ambil 3 jenis produk Shaklee bagi rawatan masalah jeragat iaitu Collagen Powder, Vitamin E dan Vitamin C. Nad nasihatkan beliau supaya betul-betul konsisten dengan produk jeragat Shaklee untuk mendapatkan hasil yang positif.



Selepas sebulan pengunaan produk hilangkan jeragat, keadaan kulit masih sama. Tetapi beliau tidak berputus asa dan cuba untuk habiskan kesemuanya. Hampir 4 bulan Nad menunggu dan akhirnya khabar baik diterima.

" Nad, memang berkesan lah produk hilangkan jeragat ni. Jeragat tebal akak dah makin nipis. Muka dah licin. Ramai yang tegur kulit akak makin cerah"

Wah, Alhamdulillah.

Bersyukur sangat bila beliau megadu dah dapat mengatasi masalah jeragat di muka.Beliau terus nak cuba pula dengan skincare untuk masalah jeragat.

KEHEBATAN PRODUK JERAGAT

Kebaikan produk masalah jeragat di muka :

1) Menghilangkan jeragar wajah tanpa proses pengelupasan

2) Melicinkan kulit

3) Menyamaratakan tona kulit

4) Membuatkan kulit lebih halus dan lembut

5) Melindungi kulit daripada rosak 

6) Mencerahkan kulit

7) Mengurangkan jerawat dan parut 



Disini Nad tunjukkan beberapa testimoni mereka yang telah berjaya mendapat kulit yang diidamkan selepas mengamalkan produk jeragat Shaklee.






Anda tak akan jumpa produk jeragat yang setanding dengan produk jeragat Shaklee. Nad berani bagi jaminan 100% yang anda pasti puas hati.

 Berminat??? Boleh oder sekarang dan dapatkan penjimatan dari segi harga sekiranya anda mendaftar sebagai ahli.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.