HILANGKAN PROTEIN DALAM URIN DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

05:01:00
Jika ibu hamil mempunyai protein dalam urin, itu adalah perkara biasa. Namun, jika tidak hamil dan air kencing mengandungi protein, berkemungkinan kita berhadapan dengan masalah protein dalam urin.


Dalam badan kita sebenarnya mengandungi protein yang membantu pembinaan sel-sel tubuh. Protein dalam darah akan keluar apabila penapis buah pinggang telah rosak.

Kadar normal protein dalam urin adalah sekitar 150mg dan jika sebaliknya, berkemungkinan besar ia adalah simptom kepada masalah buah pinggang. Kalau nak tahu, protein yang tinggi dalam urin akan menyebabkan air kencing berbuih.

Sebelum ini, Nad ingatkan masalah buah pinggang adalah disebabkan pemakanan tetapi faktor utamanya ialah DIABETES dan HIPERTENSI. Memang berisiko sangatlah mereka yang mempunyai penyakit kronik ini.


Nad pernah terbaca, antara simptom mereka yang mempunyai kegagalan buah pinggang adalah bengkak di bahagian tangan dan kaki, abdomen dan wajah. Semua ini tanda-tanda jumlah protein yang hilang itu banyak.

Untuk merawat protein dalam air kencing, kita mestilah memastikan buah pinggang itu sihat dahulu. Jika masalah buah pinggang adalah kronik, doktor akan melalukan dialisis. 

Bagi anda yang menolak untuk melakukan dialisis dan masih di peringkat awal masalah buah pinggang, Nad syorkan anda untuk cuba Vivix Shaklee. Vivix didatangkan dalam bentuk cecair yang sesuai untuk pesakit buah pinggang.

Kandungan Vivix yang mengandungi RESVERATROL membuatkan ia adalah satu-satunya minuman ANTIOKSIDAN terkuat di dunia.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT BUAH PINGGANG?

1) Resveratrol dalam Vivix melindungi buah pinggang daripada rosak akibat diabetes dan hipertensi.

2) Resveratrol membantu membaiki sel-sel buah pinggang yang telah rosak

3) Resveratrol bertindak mengurangkan keradangan pada buah pinggang

4) Resveratrol akan mengurangkan tekanan oksidatif pada buah pinggang.

5) Resveratrol mengurangkan kematian sel pada buah pinggang





Memang banyak sangat kelebihan Vivix ini untuk mereka yang mempunyai masalah buah pinggang. Kita perlu berhati-hati sekarang kerana masalah buah pinggang kronik menyerang 10% populasi dewasa di dunia. Malah, lebih 500 juta penduduk dunia berdepan dengan masalah buah pinggang.

Mulai sekarang, jom kita amalkan gaya hidup yang sihat. Nad pun memang ambil Vivix setiap hari sebagai langkah mengatasi penyakit buah pinggang dan masalah protein dalam urin.

Jika anda berminat untuk mengambil Vivix sebagai rawatan protein dalam urin, boleh hubungi Nad sekarang. InsyaALLAH, Nad akan berikan konsultasi terbaik seumur hidup untuk anda.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.