IBU HAMIL WAJIB TAMBAH TENAGA, SUSAH KALAU ASYIK NAK TIDUR

16:49:00
Adakah anda cepat penat dan mengah semasa mengandung? Jika jawapannya YA, maka anda perlu teruskan membaca kerana Nad akan kongsikan beberapa cara cepat menghilangkan penat semasa mengandung.

Memang Nad tidak nafikan, ibu hamil cepat penat. Tambah-tambah ibu yang perlu menguruskan anak-anak lain dan masa yang sama kandungan sedang sarat.


Sesetengah ibu hamil cepat penat di awal kehamilan. Macam Nad, seawal hamil 2 bulan dah terasa cepat penat dan mengah. Oleh sebab itu, Nad memang amalkan makan makanan tambah tenaga semasa hamil.

AMALKAN MAKANAN SUNNAH SEMASA HAMIL

Antara makanan tambah tenaga ketika hamil ialah KURMA. Nad memang sentiasa sediakan kurma di dalam beg jika terasa lapar dan penat.

Selain kurma, Nad juga amalkan suplimen Shaklee sebagai cara cepat hilangkan penat. Nad ni memang kategori cepat penat semasa hamil maka suplimen Shaklee sangat membantu.

Kalau nak tahu, untuk tambah tenaga semasa hamil, Nad ambil SET HAMIL SHAKLEE dan SET TENAGA SHAKLEE.




Dah ramai yang cuba set tambah tenaga Shaklee ini. Kalau tak pecaya, jom tengok video di bawah



KESAN POSITIF YANG DIPEROLEHI

Alhamdulillah, banyak sangat kesan positif yang Nad dapat selepas amalkan dengan konsisten dengan SET TENAGA Shaklee ini. Antaranya :

1) Lebih mudah bangun pagi

2) Kurang rasa lapar dan kurang nak mengunyah

3) Badan kekal bertenaga sehingga ke petang

4) Kurang sakit pinggang

5) Tidak sembelit 

Bersyukur sangat sebab dapat tambahkan tenaga semasa hamil. Nad dah tak cepat penat dan mengah ketika berjalan dan naik tangga.

Kepada yang berminat untuk cuba juga produk Shaklee tambah tenaga semasa hamil ni, apa kata hubungi Nad sekarang. Nad akan berikan konsultasi percuma seumur hidup kepada anda.



NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.