MERAWAT CYST TANPA PEMBEDAHAN, PERLU ATAU TIDAK

06:46:00
Sebelum ini, Nad ada kongsikan mengenai PCOS dan ENDOMETRIOSIS dimana ia mengganggu kesuburan. Jika anda belum sempat baca mengenainya, boleh klik link di bawah.






Maksud cyst ialah kantung cecair yang berada dalam ovari. Bagaimanapun, ia juga boleh berada di mana-mana bahagian badan. Walaupun masalah cyst dan fibroid bukanlah sesuatu yang kronik tetapi ianya 99% akan mengganggu kesuburan.



Kesannya, mereka yang mempunyai cyst akan susah untuk hamil dan ada juga yang hamil tetapi cyst itu membesar bersama-sama bayi. Ini sangat membahayakan nyawa ibu dan anak.

SAKIT PERUT KETERLALUAN SEMASA HAID

Nad mempunyai seorang sahabat yang mempunyai masalah cyst. Beliau selalu mengadu sakit di bahagian perut ketika haid dan rasa penat yang keterlaluan. Sebelum ni beliau cuma mengabaikan sahaja sakit ketika haid tetapi tergerak hati untuk jalani pemeriksaan selepas keluar darah haid yang banyak.



Sebelum doktor membuat rawatan cyst, selalunya doktor akan mengambil sampel darah bagi mengesahkan kehadiran cyst. Rawatan cyst bergantung kepada saiz dan jenis cyst. Jika perlu, pembedahan akan dilakukan.

MERAWAT CYST TANPA PEMBEDAHAN

Bila sebut sahaja pembedahan, pastinya ramai akan NGERI kan? Nad pun macam tu juga. Oleh itu, Nad mahu cadangkan satu jenis produk untuk merawat cyst ovari iaitu Vivix Shaklee

Anda tidak perlu risau kerana ia bukannya rawatan yang menyakitkan tetapi hanya perlu minum sahaja satu sudu besar setiap hari. Memang dah ramai merawat csyt dengan Shaklee.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT CYST

Vivix mempunyai kandungan RESVERATROL yang tinggi daripada ekstrak anggur Muscadine. Resveratrol ini merupakan antioksidan yang terkuat dan menjalankan fungsi yang hebat kepada mereka yang mengamalkan Vivix

1) Kajian menunjukkan pesakit cyst yang mengambil resveratrol akan mempunyai sel-sel ovari yang sihat.

2) Resveratrol akan mengecutkan dan menyahkan sel-sel yang tidak sihat seperti cyst dan fibroid.

3) Resveratrol akan meningkatkan penghasilan hormon estrogen kepada normal dan ini akan meningkatkan kesuburan.


Disini Nad sertakan sekali testimoni mereka yang telah kembali sihat selepas amalkan Vivix.







Pilihan sekarang di tangan anda sama ada mahu menjalani pembedahan untuk buang cyst atau hanya amalkan suplimen Vivix. Ingin Nad ingatkan disini yang Vivix bukanlah UBAT tetapi ia adalah suplimen yang membantu menghalang pertumbuhan cyst.

Berminat untuk amalkan Vivix sekarang? Jangan bertangguh lagi supaya cyst anda tidak membesar dan menyebabkan perlu jalani pembedahan. Hubungi Nad sekarang untuk info lanjut.


NAD 
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.