KRIM MUKA YANG SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG

09:30:00
Kulit muka saya akan berubah 100% semasa mengandung. Jika sebelum mengandung kulit nampak putih dan bebas jerawat, ianya akan bertukar menjadi lebih kusam dan jerawat semakin banyak keluar. Ini mungkin berlaku disebabkan perubahan hormon.

Bukan saya tak nak guna krim muka, tetapi terlalu banyak nasihat yang saya dengar. Ada yang cakap krim muka tak sesuai untuk ibu mengandung kerana mengandungi banyak bahan kimia. Dikhuatiri ia akan terus meresap ke dalam darah dan berpindah ke bayi dalam kandungan.

Disebabkan oleh itu, semasa mengandungkan kedua-dua anak sebelum ini, saya memang tidak memakai sebarang krim muka. Saya hanya mencuci muka dan memakai bedak jika mahu keluar rumah.

Memandangkan tiada krim yang dikenakan di muka, memang lah muka saya jadi sedikit gelap dan agak kusam. Sedih juga tapi disebabkan risau akan penggunaan krim itu bakal membahayakan kandungan, maka saya memilih untuk redhaaa sahaja.

Sehinggalah mengandung anak ketiga ini, saya nekad untuk menggunakan krim muka daripada sumber semulajadi. Almaklumlah, usia dah meningkat 30an ni, jika tidak menjaga penampilan muka pasti kulit akan nampak lebih tua dan kedutan halus mudah je nak keluar.

Oleh itu, saya memilih Set Penjagaan Kulit Shaklee. Set yang saya gunakan ialah SET ENFUSSELLE dimana ia sangat sesuai untuk kulit mereka yang berumur 30an ke atas. Sebelum ini saya menggunakan SET NUTRIWHITE Shaklee tetapi terpaksa bertukar kepada SET ENFUSELLE memandangkan keadaan kulit saya yang cepat kering.

Inilah krimnya yang saya gunakan. Krim ini memang sesuai untuk kulit saya yang kering dan kasar. Memang sangat terasa kesannya selepas seminggu, Kulit yang dulu rasa bersisik dah bertukar jadi licin tau. Seronok pula nak pegang-pegang pipi ni.

Ini pula pencuci muka Enfuselle yang sesuai untuk kulit kering. Yang lagi bestnya, krim ini sangat menjimatkan saya. Saya dah guna hampir 5 bulan dan baru bulan ni saya restok yang baru. Itupun masih berbaki sedikit yang boleh tahan hampir seminggu lagi.


Saya bersyukur sangat ditemukan dengan produk Shaklee ini kerana ia sangat membantu menjadikan kulit wajah saya lebih sempurna berbanding sebelum ini. Tambahan pula ketika mengandung, kulit saya akan nampak kusam. Tetapi sangat berbeza untuk kali ini dimana lebih licin dan cerah.

Jika ada yang masih mencari krim yang sesuai untuk mengandung, bolehlah hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi yang terbaik. Saya akan bagi harga super special kepada 10 pelanggan yang terawal.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com





No comments:

Powered by Blogger.