KRIM AJAIB UNTUK TUMIT KAKI MEREKAH DAN PECAH

15:50:00
Masalah tumit kaki merekah dan tumit pecah adalah sangat biasa di kalangan wanita dan lelaki. Saya sendiri mempunyai masalah ini seawal usia saya 20an.  Ia akan menjadi bertambah teruk sehingga luka dan pedih jika dibiarkan berlarutan.



Antara punca tumit kaki merekah dan pecah ialah :

1) Kekurangan air dimana kulit akan hilang kelembapannya. Seterusnya ia akan mudah keras dan kulit kaki akan pecah.

2) Pertambahan berat badan yang keterlaluan dimana kaki tidak dapat menampung dan menyebabkan tumit pecah.

3) Ibu hamil sangat mudah mengalami masalah tumit kaki pecah ini akibat daripada pertambahan berat badan.

4) Rekaan kasut yang tidak sesuai dengan saiz kaki ataupun tidak memakai stokin ketika bersukan menyebabkan tumit kaki pecah-pecah.

Selain daripada tumit kaki pecah ini akan menyebabkan luka, ia juga akan kerap gatal-gatal dan berlakunya keradangan jika tidak dicegah dengan lebih awal.





Sejak saya amalkan Herbal Blend Shaklee, memang masalah kaki pecah-pecah saya selesai. Jika sebelum ini saya terpaksa memakai selipar di dalam rumah tetapi sekarang tidak lagi. Krim ajaib ini sangat membantu menyelesaikan urusan saya seharian.


Sebelum ini saya dah cuba pelbagai krim untuk kaki pecah tetapi tiada satu pun yang berkesan. Kebanyakkan hanya memberikan kesan seminggu sahaja tetapi kemudiannya masalah tumit pecah ini kembali lagi.

Bukan saya sahaja yang merasai kesan postif krim Herbal Blend ini, tetapi pengguna di bawah pun sangat suka akan kesan nya.




Jika anda berminat untuk dapatkan krim serbaguna Herbal Blend ini, boleh hubungi saya dengan kadar segera sebelum tapak kaki anda menjadi lebih parah.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.