Rahsia Anak Genius Selain Doa Ibu

Cik Nad dan keluarga memang suka sangat dengan Omega Guard Shaklee. Kat rumah  memang dah sedia ada stok untuk kami sekeluarga.




Omega Guard ni memang banyak kebaikan terutamanya dari segi khasiatnya untuk membantu perkembangan minda anak-anak.

Untuk ibu-ibu bolehlah cuba berikan Omega Guard ini kepada anak-anak. Omega Guard diekstrak dari ikan laut di perairan sejuk. Apa yang Cik Nad tahu, ikan laut perairan sejuk mempunyai kandungan DHA dan EPA yang sangat tinggi.So, anak-anak boleh dapatkan DHA dan EPA tu daripada Omega Guard selain daripada susu.

Ibu-ibu jangan risau bila ada yang mengatakan bahawa ikan laut mempunyai kandungan bahan merbahaya yang tinggi seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dan lain-lain. Ini kerana pihak Shaklee telah mengambil langkah selamat dengan membuat proses penyulingan untuk menyingkirkan segala bahan merbahaya ini.

Anak-anak Cik Nad sendiri memang penggemar utama minyak ikan ini. Cik Nad selalu campurkan ia ke dalam susu sahaja mengikut “request” anak-anak.

Apa yang Cik Nad perhatikan sekarang, anak-anak Cik Nad semakin petah bercakap berbanding dulu dan mula menunjukkan minat untuk belajar. Alhamdullah..perkembangan yang positif.

Kalau ibu-ibu nak tahu dengan lebih lanjut mengenai minyak ikan Omega Guard, boleh klik link di bawah ye.










No comments:

Powered by Blogger.