PENCUCI PUTING BOTOL SUSU TERBAIK

05:12:00
Saya tahu ramai ibu yang masih mencari-cari pencuci puting botol susu yang paling elok. Ini kerana, kebanyakan pencuci puting botol susu yang ada di pasaran tidak memberikan hasil yang memuaskan hati. 

Puting botol susu anak-anak mudah sangat berkerak jika ia tidak dicuci sebersihnya. Berdasarkan pengalaman saya, walaupun saya telah membersihkan dengan elok, ia tetap akan "berkerak" dengan sangat cepat. Jaga-jaga ye..puting susu yang berkerak akan menjadi tempat pembiakan bakteria. Sanggupkah nak bagi anak minum susu guna puting tu???

Ibu-ibu sekarang semestinya menggunakan botol susu yang sedikit mahal memandangkan ia bebas toksik. Bayangkan jika puting botol susu asyik "berkerak" dengan sangat cepat, mestilah kena tukar puting baru kan? 

Akhirnya saya telah menemui pencuci puting botol susu yang paling terbaik. Alhamdulillah saya telah menggunakan selama 2 tahun dan hasilnya memang sangat SUPERB!

Kalau dulu saya terpaksa menukar puting susu baru dalam sebulan sekali, tetapi kini lebih daripada 3 bulan puting botol susu masih cantik dan tidak berkerak.

Nak tahu saya guna jenis apa?tadaaaa...inilah dia BASIC H Shaklee. Saya tidak perlu risau apabila menggunakan pencuci puting botol ini kerana ianya ORGANIK. Basic H diperbuat daripada ekstrak jagung dan beberapa tumbuhan lain.


Kalau nak tahu, 1 botol tahan lebih daripada 6 bulan tau. Sangat menjimatkan dan harganya pun tidak terlalu mahal jika nak dibandingkan dengan kesannya yang sangat fantastic. 

Kalau anda masih meragui kesannya yang positif, jom tengok testimoni di bawah:



Jika anda adalah ibu yang prihatin dan mementingkan kesihatan anak-anak, cepatlah bertukar kepada pencuci puting botol susu yang terbaik ini. InsyaALLAH ia sangat membantu memudahkan urusan anda. Hubungi saya jika inginkan konsultasi yang terbaik mengenai pencuci puting botol susu ini.

NAD
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.