Perbezaan Collagen Powder dengan kolagen jenis lain

05:46:00
Ramai yang bertanya, apa beza ambil Collagen Powder Shaklee dengan produk kolagen jenis lain?

Untuk pengetahuan semua, Collagen Powder Shaklee ialah sejenis kolagen unggul yang diperolehi daripada sisik ikan merah yang berada di laut paling dalam.Collagen Powder Shaklee amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan penghasilan kolagen pada lapisan dermis kulit.

Jika anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai Collagen Powder Shaklee boleh klik sini >> Manfaat Collagen Powder Shaklee.

Collagen Powder Shaklee telah didatangkan dalam bentuk serbuk  dan perlu dicampur ke dalam sebarang minuman untuk diminum. Saya selalunya akan campurkan Collagen Powder Shaklee bersama ESP dan Vivix. Antara kelebihan Collagen Powder Shaklee berbanding kolagen lain ialah ia tidak mengandungi sebarang pengawet, tiada gula dan pewarna. Saya juga tidak perlu mengacaunya selepas mencampurkannya kepada minuman lain kerana ia akan larut dengan sendiri disamping rasanya yang enak apabila bercampur dengan ESP.

Untuk kegunaan kecantikan, anda hanya perlu minum Collagen Powder Shaklee 3 jam sebelum tidur supaya ia melakukan penyerapan sepenuhnya ketika anda tidur. Jika anda memilih untuk minum pada siang hari, pastikan ketika itu perut anda sedang kosong supaya nutriennya mudah diserap.


Jika anda suka bermasker, jadikan Collagen Powder Shaklee sebagai masker anda. Sapukan ia ke seluruh muka selama 15minit. Hasilnya, kulit anda akan lebih lembut dan licin selepas itu. Cubalah..

Jika anda berminat untuk dapatkan Collagen Powder Shaklee, boleh hubungi saya untuk dapatkannya sekarang dengan tawaran menarik. Pastinya saya akan berikan konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.