PELUANG PERNIAGAAN MENGUNTUNGKAN DENGAN PROGRAM YES SHAKLEE

07:20:00
Khabar gembira daripada Pihak Shaklee yang baru saya terima pada bulan ini memang betul-betul mengujakan. Pihak Shaklee sedang berusaha untuk membantu golongan muda yang ingin menjana pendapatan melalui peluang perniagaan selain daripada bekerja di sektor swasta mahupun kerajaan.


Program YES ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang membuat pendaftaran ahli bermula May 2015 sehingga Oktober 2015. Hanya terhad untuk 6 bulan sahaja dan mereka yang bijak mengambil peluang akan bertindak sekarang.

APA YANG ANDA AKAN DAPAT APABILA JOIN PRGRAM YES?



1) Anda bakal membawa pulang dengan percuma sebotol Multivitamin Vitalea yang berharga RM94

2) Anda layak membeli 4 pakej produk yang Shaklee tawarkan tanpa dikenakan sebarang harga GST dan jauh lebih murah daripada harga sebenar

3) Kelas bimbingan dan latihan daripada Pihak Shaklee

4) Bimbingan mentor yang berpengalaman seperti saya

5)Insentif bernilai RM18 000 sekiranya anda dapat melengkapkan segala syarat selepas menyertai program YES selama 13 bulan

6) Insentif-insentif tambahan seperti cash bermula dari 3, 4 dan 5 angka setiap bulan mengikut pencapaian prestasi.



Teruja tak membaca segala yang anda akan dapat jika menyertai PROGRAM YES??? Walaupun saya tidak berpeluang menyertai program YES kerana saya telah mendaftar 3 tahun dahulu, tetapi terlalu banyak insentif yang saya telah terima. Antaranya anda boleh lihat gambar-gambar di bawah.

Mendapat pengiktirafan daripada Pihak Shaklee untuk setiap kenaikan PANGKAT. Ketika ini saya mendapat sijil untuk rank KEY COORDINATOR
Ketika NATIONAL CONFERENCE 2014 saya layak mendapat award untuk Bonus Kereta dimana pihak Shaklee akan membayar insentif bonus kereta kepada saya setiap bulan.


Setiap bulan saya tidak terlepas untuk mendapat bonus daripada Shaklee

Alhamdulillah pada tahun ini saya bakal mendapat lagi anugerah semasa National Conference 2015



Bukan setakat ini sahaja, saya juga mempunyai group yang besar dan saya juga berjaya melahirkan beberapa leader hebat. Anda tidak perlu risau kerana kita akan bersama-sama bekerja dalam satu kumpulan

Jangan lepaskan peluang untuk menyertai PROGRAM YES di bawah bimbingan group saya. Boleh hubungi saya sekiranya anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai program YES ini.







No comments:

Powered by Blogger.