UBATI BUTA AKIBAT KENCING MANIS SEHINGGA BOLEH BEKERJA KEMBALI

04:48:00
Kajian Mata Kebangsaan 1996 menganggarkan terdapat 63,000 individu buta dan 53,000 orang mengalami rabun teruk di Malaysia.
Antara punca utama masalah ini ialah penyakit kencing manis yang boleh memberi kesan sampingan buruk kepada mata.
Penyakit kencing manis ialah penyakit sistemik di mana badan tidak dapat mengawal kandungan gula, menyebabkan paras gula dalam darah menjadi terlalu tinggi.

Peningkatan paras gula dalam darah juga memberi kesan terhadap sistem salur darah dan mengakibatkan serangan strok dan jantung, kegagalan buah pinggang serta kerosakan pada mata yang dikenali sebagai retinopati diabetis.
Tahukah anda?
Kemungkinan seorang pesakit kencing manis menjadi buta adalah 25 kali ganda lebih tinggi berbanding individu sihat tetapi boleh dielakkan jika dikesan serta dirawat dari awal.
Masih ramai pesakit kencing manis yang mengambil ringan mengenai kesihatan mata mereka dan tidak pergi menjalani pemeriksaan mata. Akhirnya, lama kelamaan mata mereka menjadi buta. Antara cara yang paling cepat untuk mengatasi masalah mata buta ini ialah dengan membuat laser ke atas mata tetapi kosnya yang agak mahal.
Dengan itu saya mencadangkan kepada pesakit-pesakit kencing manis, cubalah mencari penawar lain. Antaranya dengan mengamalkan suplimen VIVIX Shaklee.
Alhamdulillah, saya ada seorang customer yang mengalami masalah buta akibat kencing manis. Sejak mengamalkan 1 botol VIVIX pada bulan lepas, akhirnya dah mampu untuk melihat sedikit demi sedikit. Baru sahaja semalam saya hantar lagi 2 botol untuk kegunaan beliau.
Vivix sangat membantu mengurangkan paras gula dalam darah pesakit diabetes dan ia juga membantu membetulkan saluran darah di mata pesakit. Anda masih ragu-ragu dengan keberkesanan VIVIX ini? Klik sini >>> TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Jika anda tidak mahu penyakit kencing manis ini menyebabkan anda mengalami kebutaan dan terpaksa di potong kaki, segera hubungi saya. Saya sendiri akan memberikan bantuan perkhidmatan kepada anda secara percuma untuk seumur hidup

NAD
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.