CARA MENGATASI ANAK SELSEMA BATUK SEHINGGA IBU BOLEH PERGI KERJA DENGAN GEMBIRA

12:19:00
Saya adalah ibu kepada 2 orang anak yang comel. Anak saya masing-masing berumur 3 dan 4 tahun. Walaupun jarak umur yang agak rapat, alhamdulillah sangat mudah membesarkan mereka. Mereka jarang sakit tetapi jika sakit, ia akan berlanjutan selama beberapa hari dan minggu.


Mereka kerap mengalami masalah selsema dan batuk . Ini akan menyebabkan mereka sukar untuk tidur dan kesannya saya terpaksa pergi kerja dengan keadaan yang mengantuk. Pernah suatu ketika, saya hampir mengalami kemalangan jalan raya akibat mengantuk ketika memandu kereta.

Oleh sedemikian, saya bernekad akan cuba apa cara sekalipun untuk mengatasi masalah anak selsema dan batuk ini. Alhamdulillah, masalah saya ini selesai setelah saya terjumpa dengan produk Shaklee. Ia bukan sahaja menyediakan suplimen untuk orang dewasa malah untuk kanak-kanak pun ada.

Untuk anak-anak saya, saya mengambil SET LENGKAP KESIHATAN KANAK-KANAK iaitu Vitalea Kids, Mealshakes, Chewable C dan Omega Guard.

Sejak anak sulung saya berumur 4 tahun, saya mula memberikan VIVIX jika dia batuk dan selsema, ditambah dengan suplimen lain, Alhamdulillah, sehari je dah sembuh sehingga ubat pun saya tak sempat nak bagi....

Selepas saya konsisten dengan semua suplimen ini, memang dah nampak banyak perubahan seiring dengan pertambahan usia mereka dan pertambahan kekuatan sistem imun. Walaupun begitu, saya tetap teruskan beri mereka makan suplimen kerana keperluan makanan tambahan sangat penting untuk pertumbuhan fizikal dan mental mereka.

Selain mengamalkan suplimen untuk anak-anak, saya juga mengamalkan membaca ayat 57 Surah Yunus ketika anak-anak saya sedang batuk dan selsema. Semoga dengan izin Allah anak-anak saya cepat sembuh.

Kalau anda juga mengalami masalah yang sama seperti saya, kenapa tidak anda bertindak sekarang dapatkan stok suplimen ini daripada saya. Ramai ibu yang telah mencuba dan rata-ratanya memberikan komen yang sangat POSITIF.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

Jom klik video di bawah...



No comments:

Powered by Blogger.