JANGAN ABAIKAN 30 KHASIAT VIVIX INI

07:25:00

Mesti anda tertanya-tanya..

"Vivix ni dibuat daripada apa?"

Meh sini saya tunjukkan kandungan di dalam VIVIX..
Hanya ada 4 jenis tumbuhan yang menjadi kandungan di dalam vivix. Tak perlu banyak kerana keempat-empat tumbuhan ini dah cukup untuk membekalkan 1001 khasiat. Jom saya tunjukkan khasiat untuk setiap tumbuhan di dalam vivix ini.



Anda mesti tak sabar nak tahu 30 manfaat vivix ni kan? jom saya dedahkan satu persatu...

ü   Merendahkan tekanan darah
ü   Meningkatkan aras tenaga
ü  Meningkatkan kehidupan seksual
ü  Meningkatkan jumlah sperma
ü  Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi
ü  Mengurangkan rambut beruban dan rambut gugur
ü  Mengurangkan alergik
ü  Membantu membesarkan salur darah
ü  Mencegah alzheimer
ü  Mencegah ketidakstabilan prostat
ü  Meningkatkan kualiti tidur
ü  Memberikan kulit yang anjal dan gebu
ü  Menstabilkan emosi
ü  Mengawal selia hormon estrogen
ü  Mengurangkan glaukoma
ü  Membantu pesakit arthritis
ü  Anti keradangan
ü  Menguatkan memori
ü  Mencegah ketumbuhan dalam otak
ü  Mengurangkan kedutan
ü  Mencegah kanser
ü  Menguatkan tulang
ü  Melambatkan penuaan
ü  Anti kemurungan

Jika anda tidak mahu ketinggalan mendapatkan vivix ni..hubungi saya sekarang untuk dapatkan berbotol-botol. Saya akan pastikan anda tidak merasa rugi mengamalkannya.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com





1 comment:

  1. Hebatnya manfaat vivix, rugi siapa yang tak pernah cuba.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.