Pengalaman Hilang Cyst Tak Sampai Sebulan

06:04:00
Assalamualaikum..

Saya ada mendapat satu whatsapps daripada seseorang yang saya hanya kenal melalui blog. Beliau mengalami masalah ketumbuhan cyst di rahim. Sebenarnya, beliau agak runsing kerana beliau masih belum dikurniakan cahaya mata dan pada masa yang sama mertua dan suaminya agak mendesak. Keadaan cyst yang semakin membesar menyukarkan lagi beliau untuk hamil.

Alhamdulillah, dengan sedikit pengalaman yang ada..saya sedaya upaya memberikan konsultasi yang terbaik. Akhirnya beliau bersetuju untuk mengambil GLA COMPLEX sebagai suplimen tambahan untuk membantu menghalang pertumbuhan cyst. Tak sampai sebulan, saya mendapat khabar gembira daripada beliau..



Sekarang beliau semakin bersemangat dan bersedia untuk hamil. Adakah anda juga mengalami masalah cyst dan ingin hamil seperti beliau? Hubungi saya segera sementara stok Gla Complex masih ada.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.