7 Khasiat Alfalfa Complex Yang Ramai Orang Tak Ambil Tahu

05:58:00

Kalau anda nak tahu, Alfalfa Complex ini diperbuat daripada tanaman Alfalfa yang ditanam secara organik iaitu bebas daripada pestisid, herbisid dan menggunakan baja yang bebas bahan kimia. Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki kedalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi.

Yang membuatkan Alfalfa Complex ini lebih istimewa, daunnya hanya akan dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak dimana bahagian daunnya kaya dengan klorofil. Alfalfa adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan nutrisi sejak 2500 tahun dahulu . Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Jom kita tengok 7 khasiat Alfalfa Complex ini :

✔Mencuci darah, hati dan usus - Ini sangat beralkali dan boleh membantu untuk menormalkan keadaan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan oto.

Melawan alahan - Ia membantu memperbaiki keadaan kulit yang dan hidung yang sesitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

✔Baik untuk usus dan perut - Ia membantu memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, terlebih asid dalam perut,ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

Menyingkirkan lemak dan kolesterol - Kajian klinikal menunjukkan bahawa penggunaan jangka panjang alfalfa complex akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa Complex mempunyai saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

✔Melawan tumor - Ia membantu mengalkalikan badan dan sekaligus memperbaiki masalah kanser dan membuang tumor

Melegakan keletihan

✔Mencegah atritis


Mesti anda teruja dengan khasiat Alfalfa Complex ini kan?Jika anda nak merasai sendiri khasiatnya, jomlah cuba. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi paling tip top tentang Alfalfa Complex ini.


No comments:

Powered by Blogger.