Sabun Basuh Botol Susu Yang Paling Selamat Di Abad Ini

14:58:00
Rupanya bukan saya sahaja yang menggemari Basic H untuk membasuh botol susu anak tetapi kawan-kawan saya juga begitu. Masing-masing memberikan feedback menarik selepas menggunakan Basic H ini.
Kalau anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai Basic H, boleh klik sini >>>Kebaikan Basic H

Dulu saya hanya membasuh botol anak-anak dengan sabun basuh pinggan sahaja. Rasa sedih mengenangkan itu kerana saya telah membiarkan anak-anak saya terdedah dengan bahan kimia berbahaya walaupun secara tidak langsung. Kadangkala, bau sabun basuh pinggan masih melekat di botol walau telah dibasuh dan saya guna botol tu untuk buat susu anak.

Alhamdulillah..sekarang saya telah mempunyai kesedaran untuk mengambil inisiatif lain yang lebih semulajadi dan bebas toksik. Basic H yang saya gunakan untuk membasuh botol susu anak diperbuat daripada kelapa dan jagung. Memang rasa bertuah kerana pilihan saya adalah tepat.

Anda pun berminat nak cuba Basic H ini? Jom hubungi saya sekarang sebelum kehabisan stok.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

Jom klik video best ni..




No comments:

Powered by Blogger.