TIPS KURUS CEPAT SAMPAI TERPAKSA BERGEGAS BELI SELUAR BARU

09:34:00

Gemuk selepas bersalin adalah perkara biasa bagi setiap wanita, tetapi saya cuba untuk mengubahnya supaya ia menjadi perkara yang sangat tak biasa bagi saya. Setiap kali selepas bersalin, saya nekad untuk kurus dan alhamdulillah untuk kedua-dua anak, saya berjaya mencapai berat asal. Tetapi, proses untuk menguruskan badan selepas bersalin anak kedua adalah lebih mudah berbanding selepas bersalin anak pertama.

Ini mungkin kerana selepas bersalin anak kedua, saya mengamalkan pemakanan yang lebih sihat ditambah dengan senaman supaya berat saya turun dengan mudah, cepat dan lebih konsisten. Tambahan pula saya mengambil set kurus shaklee iaitu lecithin dan alfalfa complex.Alfalfa yang menyebabkan berat badan saya lebih mudah untuk turun dan tak naik-naik.

Selepas saya membaca info-info mengenai alfalfa complex ini, rupa-rupanya alfalfa complex ini bertindak sebagai ejen detoks. Alfalfa akan menyahkan segala toksin di dalam badan dan sangat melawaskan pembuangan air besar. Kalau anda nak tahu, toksin-toksin yang terkumpul di dalam badan inilah yang menyukarkan berat untuk turun.

Yang saya sangat pasti, selepas saya konsisten amalkan alfalfa dan lecithin ni, perut saya kempis tau..hihi..sampai terpaksa beli baju dan seluar baru kerana kebanyakannya dah LONGGAR sangat..

Selain itu, saya juga menjaga pemakanan dengan bersarapan oat dan mealshakes dan mengelakkan makanan berat pada waktu malam. Setiap hari saya akan bersenam sama ada ber aerobik atau berjalan dia atas treadmill.

Alhamdulillah..sekarang saya sangat senang hati tau..berat tak naik-naik pun..pinggang pun makin ramping gitu..jom saya belanja gambar saya yang terkini..

Kalau anda teringin nak jadi macam saya, jom hubungi saya sekarang..saya akan bantu anda dapat berat yang diidam-idamkan..insyaAllah..

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.