Elak Mata Rabun Dengan Carotomax Shaklee


Lazimnya, saat usia meningkat tua, kualiti mata seseorang itu turut terjejas. Namun, masih ada yang cukup bertuah kerana dikurniakan sepasang mata yang sihat walaupun usianya menjangkau separuh abad. Malah lebih mengagumkan apabila mata mereka lebih sihat berbanding anak-anak remaja.

Kajian yang dilakukan oleh para saintis telah membuktikan bahawa kandungan mineral seperti lutein yang terdapat dalam sayuran hijau khususnya bayam dan kubis banyak menyumbang kepada kesihatan mata. Itulah kandungan sebenar CAROTOMAX SHAKLEE.


Pengambilan purata karotenoid lutein, likopena dan beta karotena adalah hanya 8mg setiap hari. Carotomax Shaklee membekalkan lebih 13mg lutein berfaedah ini. Lutein di dalam Carotomax Shaklee berfungsi sebagai penapis tenaga yang tinggi dan gelombang cahaya biru daripada spektrum cahaya sehingga 90%. Cahaya biru (sama ada pada cahaya lampu mahupun cahaya matahari) dipercayai boleh mendorong tekanan oksida dan kerosakan radikal bebas di dalam organ-organ manusia yang terdedah kepada cahaya matahri seperti mata dan kulit.

Jika anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai Carotomax Shaklee,anda boleh klik >>>

Kurangkan Kos Buat Cermin Mata Dengan Carotomax

Anda mahu dapatkan sebotol Carotomax Shaklee?? boleh klik sini>>> Order Sekarang 

Untuk dapatkan konsultasi secara percuma daripada saya, boleh hubungi saya pada nombor dan email di bawah.

Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.