Kenapa Saya Rela Minum ESP shaklee Berbanding Susu Soya Kotak???

13:11:00

Ramai yang membuat spekulasi Energising Soy Protein (ESP) Shaklee memberi kesan yang tidak elok kepada fungsi tubuh kerana ia diperbuat daripada susu soya. Walau bagaimanapun,anda perlu tahu..ESP Shaklee bukanlah seperti susu soya yang dijual di kedai-kedai atau pasar raya. Sejujurnya, saya memilih untuk minum susu soya ESP Shaklee berbanding susu soya kotak yang dijual di kedai. Kenapa ye???



Sebab Pertama

Kacang soya untuk ESP Shaklee tumbuh membesar secara organik dimana kaedah penanamannya tidak menggunakan sebarang racun serangga.

Sebab Kedua

Susu soya ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino perlu di dalam badan untuk menghasilkan hormon, jus penghadaman, antibodi dan enzim.Jika salah satu asid amino ini tiada, sistem imun kita akan mengalami masalah.

Sebab Ketiga

Proses pembuatannya dimana kacang soya ESP Shaklee dibasuh dengan menggunakan air bukannya alkohol.

Kalau dicuci dgn alcohol..ianya akan memusnahkan kandungan isoflavone..... up to 88%! Sedanglan isoflavone itu diperlukan utk mengurangkan risiko kanser paru-paru.,

Sebab Keempat

Proses pembuatannya yang tanpa pemanasan kerana pada suhu yang terlalu tinggi, protein di dalam susu soya tersebut akan musnah.


Kalau anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai ESP Shaklee, bolehlah klik sini >>>>ESP bukan sekadar soya biasa

Sebarang pertanyaan mengenai pembelian ESP Shaklee dan sebarang produk shaklee,boleh hubungi saya terus untuk anda dapatkan konsultasi secara percuma seumur hidup


Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.